Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Mechele prutst er weeral eens op los. Daar zit Hendry voor op de bank.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is gewoon alweer de consequentie die frustreert he. 2 duidelijke kaarten niet geven aan Antwerp om dan wel meteen te geven aan de tegenpartij. Keer op keer hetzelfde.Allè we willen gele kaarten bij het afbreken van een aanval in het arbitrage topic, maar nie alst voor onze ploeg is natuurlijk..
Kan nie aan de bal, duwt de aanvaller gewoon in de rug. Lijkt me gewoon een logische gele kaart
Nee, niks met die consequentie te maken. Lees de reacties nog eens, meeste vonden dit geen fout voor geel.Het is gewoon alweer de consequentie die frustreert he. 2 duidelijke kaarten niet geven aan Antwerp om dan wel meteen te geven aan de tegenpartij. Keer op keer hetzelfde.
Fouten. Eerst een smerige overtreding van Haroun, dan een schaar langs achter van Naingollan.Nee, niks met die consequentie te maken. Lees de reacties nog eens, meeste vonden dit geen fout voor geel.
Fout van Antwerp heb ik trouwens niet gezien, zat nog int zonneke
Nee, niks met die consequentie te maken. Lees de reacties nog eens, meeste vonden dit geen fout voor geel.
Fout van Antwerp heb ik trouwens niet gezien, zat nog int zonneke
Maar enfin, da’s dan wel geel![]()
Geel voor Balanta? Wat??????
En da's dan wel geen ofwa? Miljaar.
Man man Balanta dan direct geel…
Dat wist ge toch op voorhand?Moesten ze tegen Anderlecht met dezelfde goesting gespeeld hebben…