Jupiler Pro League 2021-2022

Allè we willen gele kaarten bij het afbreken van een aanval in het arbitrage topic, maar nie alst voor onze ploeg is natuurlijk..

Kan nie aan de bal, duwt de aanvaller gewoon in de rug. Lijkt me gewoon een logische gele kaart
Het is gewoon alweer de consequentie die frustreert he. 2 duidelijke kaarten niet geven aan Antwerp om dan wel meteen te geven aan de tegenpartij. Keer op keer hetzelfde.

Het is gewoon alweer de consequentie die frustreert he. 2 duidelijke kaarten niet geven aan Antwerp om dan wel meteen te geven aan de tegenpartij. Keer op keer hetzelfde.
Nee, niks met die consequentie te maken. Lees de reacties nog eens, meeste vonden dit geen fout voor geel.

Fout van Antwerp heb ik trouwens niet gezien, zat nog int zonneke

Nee, niks met die consequentie te maken. Lees de reacties nog eens, meeste vonden dit geen fout voor geel.

Fouten. Eerst een smerige overtreding van Haroun, dan een schaar langs achter van Naingollan.

Maar enfin, da’s dan wel geel 🙄

Geel voor Balanta? Wat??????

En da's dan wel geen ofwa? Miljaar.

Man man Balanta dan direct geel…

Denk dat ge zelf eens moet tegoei moet lezen, niemand die zegt dat dat nooit never geen Geel is, maar als ge die 2 fouten van Antwerp weer ziet van 2 spelers waar het ook van geweten is dat ze niet vies zijn van een vuile fout te maken, dan is het toch maar normaal dat er reactie komt na een lichte overtreding.

Terug
Bovenaan