Jupiler Pro League 2021-2022

Ik zie eerlijk gezegd geen goede reden waarom Mazzu Union zou verlaten. Heeft daar zeer veel krediet opgebouwd, zit in een ambitieuze club die goed geleid wordt en is geliefd bij spelers en fans.

Bij Anderlecht zal dat krediet veel minder zijn en de druk veel hoger.

Nuja, het is nog zover niet. Las vanmorgen dat Union zijn wensen wil inwilligen + loonsverhoging geven.

Na zijn passage bij Genk zal hij hopelijk 2 keer nadenken voor hij de stap zet.

Hasi zou trouwens echt wel grappig zijn voor Anderlecht. Daar zit toch geen enkele paars-witte fan op te wachten?

1A met 14 ziet er toch een pak aantrekkelijker uit.

En datzelfde geldt voor 1B met 18. Nu ja, op die belofteteams na dan. Die mogen van mij nog altijd vertrekken.
Ouch, Standard naar 1B om tegen Anderlecht B, Club Brugge B, Genk B en Gent B te moeten spelen...
Dat zou ook pijnlijk moeten zijn 😅

Dat ie, zoals iedereen, weg gaat gaan, staat in de sterren geschreven. Tussen Anderlecht en Union is er rivaliteit, maar nu ook niet dat er boe zal geroepen worden volgend seizoen hoor.
Mja, de Bhoys hebben op Facebook nu toch wel al fel gereageerd richting bestuur. Maar dit is nu eenmaal het moderne voetbal 😢

Hasi zou trouwens echt wel grappig zijn voor Anderlecht. Daar zit toch geen enkele paars-witte fan op te wachten?

Neen. Absoluut niet. Mazzu gaan er wel positief zijn, zijn veel van die pure successupporters die denken dat we dan direct kampioen gaan worden en voor wie de manier waarop niet telt.

Ironisch genoeg heeft Kompany trouwens Hasi zelf wel hoog zitten. Hasi indertijd nog gevraagd als trainer (enfin of als kegeltjeszetter) door Kompany, toen hij pas toegekomen was.

Heb wel vertrouwen in de keuze van Club voor Hoefkens eigenlijk.
Toen er mss sprake was van Clement van assistent naar hoofdtrainer te promoveren hoorde je wat dezelfde commentaren.
Nu mss heeft zijn parcours via Beveren en Genk hem wel geholpen en zou rechtstreeks hoofdtrainer bij Club anders uitgedraaid zijn.

Maar goed, vroeg op het seizoen duidelijkheid kan nooit kwaad denk ik.

Ik vind het eerlijk gezegd toch wel straf dat een club als Brugge nu al twee trainers op rij genoodzaakt is om een trainer met amper tot geen ervaring als hoofdtrainer aan te stellen. Met Schreuder is dat nu goed uitgepakt, maar dit is toch weer een serieuze gok.

Heb wel vertrouwen in de keuze van Club voor Hoefkens eigenlijk.
Toen er mss sprake was van Clement van assistent naar hoofdtrainer te promoveren hoorde je wat dezelfde commentaren.
Nu mss heeft zijn parcours via Beveren en Genk hem wel geholpen en zou rechtstreeks hoofdtrainer bij Club anders uitgedraaid zijn.

Maar goed, vroeg op het seizoen duidelijkheid kan nooit kwaad denk ik.
In Brugge weten ze wat ze doen. Ze zien Hoefkens ook al geruime tijd aan het werk en zien wat hij goed doet en weten normaal gezien ook waar hij versterking nodig heeft.

En van een trainer ben je nooit echt zeker of het 100% klikt met de kleedkamer. Van Hoefkens weten ze dat ook al.

Terug
Bovenaan