Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat De Mil dat zelf niet wilBenefit of the doubt geven zeker? Had ook mijn twijfels bij Leko, Schreuder en Clement (toen hij T1 wou worden na MPH).
Had liever De Mil gehad maar als er intern vertrouwen is in Hoefkens
We worden weer de caraleague!Van Schrueder en Kompany naar Hoefkens en Mazzu.
(zucht)
Gohja, zou toch idioot zijn om hem nu op de brandstapel te gooien een week na de 2de plek te behalenMazzu zijn legacy bij Union ook meteen om zeep als hij naar Anderlecht trekt.

Zou toch niet netjes zijn van zijn kant?Gohja, zou toch idioot zijn om hem nu op de brandstapel te gooien een week na de 2de plek te behalen![]()
Dat ie, zoals iedereen, weg gaat gaan, staat in de sterren geschreven. Tussen Anderlecht en Union is er rivaliteit, maar nu ook niet dat er boe zal geroepen worden volgend seizoen hoor.Zou toch niet netjes zijn van zijn kant?
Ik zie eerlijk gezegd geen goede reden waarom Mazzu Union zou verlaten.

Ouch, Standard naar 1B om tegen Anderlecht B, Club Brugge B, Genk B en Gent B te moeten spelen...1A met 14 ziet er toch een pak aantrekkelijker uit.
En datzelfde geldt voor 1B met 18. Nu ja, op die belofteteams na dan. Die mogen van mij nog altijd vertrekken.

Mja, de Bhoys hebben op Facebook nu toch wel al fel gereageerd richting bestuur. Maar dit is nu eenmaal het moderne voetbalDat ie, zoals iedereen, weg gaat gaan, staat in de sterren geschreven. Tussen Anderlecht en Union is er rivaliteit, maar nu ook niet dat er boe zal geroepen worden volgend seizoen hoor.

Hasi zou trouwens echt wel grappig zijn voor Anderlecht. Daar zit toch geen enkele paars-witte fan op te wachten?
Om dan terug bij te sturen met Nieuwjaar en andere coach te nemen met wel ervaring?Hoefkens word dus T1![]()
Correct , fuck de platoffs imoOm dan terug bij te sturen met Nieuwjaar en andere coach te nemen met wel ervaring?
ach ja, met ons competitieformat kan je dan nog steeds kampioen worden hé, maar heb er toch weinig vertrouwen in eerlijk gezegd

In Brugge weten ze wat ze doen. Ze zien Hoefkens ook al geruime tijd aan het werk en zien wat hij goed doet en weten normaal gezien ook waar hij versterking nodig heeft.Heb wel vertrouwen in de keuze van Club voor Hoefkens eigenlijk.
Toen er mss sprake was van Clement van assistent naar hoofdtrainer te promoveren hoorde je wat dezelfde commentaren.
Nu mss heeft zijn parcours via Beveren en Genk hem wel geholpen en zou rechtstreeks hoofdtrainer bij Club anders uitgedraaid zijn.
Maar goed, vroeg op het seizoen duidelijkheid kan nooit kwaad denk ik.