Général Zantas
Well-known member
Hij kan nog naar Turkije!
Misschien wil Galatasaray hem wel ruilen voor Dries Mertens?!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij kan nog naar Turkije!
Of binnen 4 dagen naar de VSHij kan nog naar Turkije!
Is dat ook geen 5-0 forfait voor Oostende?Het optreden van Benito Raman vorige vrijdag in Oostende krijgt een staartje. De spits van Anderlecht was geschorst en volgde de match tegen KVO in de bezoekerstribune. Daar viel hij niet alleen op door het pintje in zijn hand, maar ook omdat hij na de 0-2-zege over de balustrade klom om op het veld mee te vieren met zijn ploegmaats.
Is dat ook geen 5-0 forfait voor Oostende?
Sowieso stadion verbod van 3 jaarIs dat ook geen 5-0 forfait voor Oostende?

Met alle respect maar dat is je reinste bullshit. Hoe die gasten elke week de boel interpreteren slaat nergens op.Allee, volgens het Refereeing Department moest die tweede goal van Anderlecht afgekeurd worden voor buitenspel van Slimani. Volgens hen is het wegkeilen van de bal door die Oostende verdediger geen "gecontroleerde actie" en is het onderscheppen van de bal van Diawara een voortzetting van de vorige aanval en geen nieuwe. M.a.w. die regels zijn dus weer serieus voor interpretatie vatbaar.

Ge zou het willen!Sowieso stadion verbod van 3 jaar![]()
Hah, dus als het per ongeluk is mag hetWat een klucht is die uitleg van Frank De Bleeckere: de schoen van Selemani wordt gewoon kapot getrapt maar het is geen penalty omdat de verdediger van STVV het niet opzettelijk doet. (KVK krijgt dan wel een penalty tegen waar Koita zelf tegen het been loopt van Kadri en een mooi sierduik erbovenop doet, maar Kadri doet dus ook niets opzettelijks dus is het dan toch ook gewoon geen penalty als ze hun eigen uitleg volgen) Dus vanaf nu geen rode kaarten meer of penalty als je iemand onopzettelijk raakt. Wat is het volgende stukje onzin dat die man gaat verkondigen de volgende weken![]()
. "Ja maar scheids, ik wou echt mijn been niet strekken en mijn studs vooruit steken, het gebeurde gewoon".Valt da opGe zou het willen!

Eerlijkshalve moet ik wel zeggen dat die die bal niet wegtrapt maar gewoon tegen zich krijgt.Allee, volgens het Refereeing Department moest die tweede goal van Anderlecht afgekeurd worden voor buitenspel van Slimani. Volgens hen is het wegkeilen van de bal door die Oostende verdediger geen "gecontroleerde actie" en is het onderscheppen van de bal van Diawara een voortzetting van de vorige aanval en geen nieuwe. M.a.w. die regels zijn dus weer serieus voor interpretatie vatbaar.
Da’s wel een goed idee. Refs op pensioen kunnen fysiek niet meer mee maar kunnen best nog achter een scherm zitten.Frank De Bleeckere zou mijn inziens als hoofd referee departement een vaste VAR moeten zijn bij elke wedstrijd. De maandag na het vormen van de publieke opinie wat filmpjes versturen is mijn inziens te makkelijk.
Ik zou het nu niet zo ver trekken maar ik denk dat bijvoorbeeld in de NFL ook de head of referee uiteindelijk verantwoordelijk is voor elke beslissing uit het replay center. Lijkt me de beste manier om consequentie te bevorderen en een eerlijkere manier van beoordeling dat de 95% juiste beslissingen van vorig seizoen.Da’s wel een goed idee. Refs op pensioen kunnen fysiek niet meer mee maar kunnen best nog achter een scherm zitten.
Elke week een trio in Tubeke De Bleeckere, Gumienny en Joos. Die weten het immers altijd beter.