Jupiler Pro League 2022-2023

Ja geef dan geen kopstoten eh. Dan hebde dat niet voor. In een oefenmatch mag alles ofzo?
Nee, natuurlijk niet. Net zoals die tackle waarom hij zo kwaad werd ook nooit mag, niet in competitie, niet in oefenmatch. Daar zien we wel weinig over. De rode kaart en schorsing zijn terecht, maar dat de aanleiding weer eens genegeerd wordt is ook typisch.

Nsoki 3 matchen geschorst en mist daardoor de supercup.
Man man man, iets met heksenjacht?

Ja tuurlijk is die kopstoot onvergefelijk, maar dat ze een speler schorsen vior een rode kaart in een oefenmatch die niet eens reglementaire tijdsduur had is du jamais vu. (Er werd 2x 60 min gespeeld)
O nee de Supercup .
Heksenjacht seriously ?
Terecht geschorst . Of het ni bij de minimiemen is of bij een oefenmatch , i dont care .

Who cares over dieje dwaze supercup. Heb nooit iets gezien in die overbodige wedstrijd.

Ja tuurlijk is die kopstoot onvergefelijk, maar dat ze een speler schorsen vior een rode kaart in een oefenmatch die niet eens reglementaire tijdsduur had is du jamais vu. (Er werd 2x 60 min gespeeld)
Eigenlijk mag je als voetballer blij zijn dat je geen PV voor slagen en verwondingen aan uw broek krijgt voor zo'n actie.

Met een schorsing voor competitieve wedstrijden ben ik toch ook niet akkoord tbh.

Geef die dan een torenhoge boete, desnoods vanuit de Club uit en laat 'm verplicht een cursus zelfbeheersing oid volgen.

Dan plan je gewoon een extra oefenmatch? :unsure:

Dus in een oefenmatch mag alles en kom je ermee weg. Goed om weten
Heb je mijn post niet gelezen of zo? Ik zeg letterlijk om 'm een torenhoge boete op te leggen en een cursus te laten volgen. :wtf:

Oefenwedstrijden staan wat mij betreft los van competitiewedstrijden. Er zijn trouwens genoeg rode kaarten in oefenwedstrijden waarmee niks gedaan wordt, waarom nu dan wel? Omdat hij een kopstoot uitdeelt?

Als je in de CL een schorsing krijgt telt die toch ook niet in de competitie- of nationale wedstrijden?

Heb je mijn post niet gelezen of zo? Ik zeg letterlijk om 'm een torenhoge boete op te leggen en een cursus te laten volgen. :wtf:

Oefenwedstrijden staan wat mij betreft los van competitiewedstrijden. Er zijn trouwens genoeg rode kaarten in oefenwedstrijden waarmee niks gedaan wordt, waarom nu dan wel? Omdat hij een kopstoot uitdeelt?

Als je in de CL een schorsing krijgt telt die toch ook niet in de competitie- of nationale wedstrijden?
Ik had het dan ook niet over u. Jij wil ook een sanctie

Geschorst voor wedstrijden in België.. zo simpel is het. Om te voetballen in België moet ge aangesloten zijn bij de Belgische voetbalbond en die aansluiting wordt voor de volgende 3 wedstrijden geschorst..
Serieus die geeft gewoon ne kopstoot hoe ge dat kunt proberen te verdedigen..

Dus als die wedstrijd in Nederland op stage was gespeeld met een Duitse arbiter, geen schorsing dan? En ineens ook VAR bij alle friendlies zodat dat soort zaken ook niet onopgemerkt meer blijven?
Ik ben akkoord dat ge gestraft moogt worden, maar hoe gaat ge dat in godsnaam rechtlijning houden?

Dus als die wedstrijd in Nederland op stage was gespeeld met een Duitse arbiter, geen schorsing dan?

Goeie gok. Die scheidsrechter stuurt zijn matchverslag achteraf namelijk niet door naar de Belgische voetbalbond.

En ineens ook VAR bij alle friendlies zodat dat soort zaken ook niet onopgemerkt meer blijven?

Niet nodig. Daarvoor hebben we het scheidsrechterlijke kwartet namelijk.

Ik ben akkoord dat ge gestraft moogt worden, maar hoe gaat ge dat in godsnaam rechtlijning houden?

Niet. Net zoals nu in de reguliere competitie met TV en VAR en scheidsrechtercommissie er bijna elke week wel willekeur is.

Amai seg, er heeft er eens ene van Club een rooi kaart + schorsing gekregen in een vriendschappelijke match voor ronduit crimineel gedrag en dat moet hier dagenlang gaan over uitvluchten en excuuskes. "oh oh, hij moet wel gestraft worden hoor maar een schorsing gaat er over", stop gewoon met zagen he.

een echte supporter :laugh:
Tjah, de successupporter. Iedere club die een beetje succes heeft gekend zal ze wel hebben.
Vreselijk figuur wel, die Baert. Al in een paar podcasts gehoord, en zeer vervelend om naar te luisteren, en kent maar weinig van voetbal.

Terug
Bovenaan