Général Zantas
Well-known member
Supercup denk nog maar half van de tickets verkocht
Allemaal de schuld van de Bond met hun belachelijke schorsing van N'soki. Nu moeten ze niet verbaasd gaan doen dat niemand nog geinteresseerd is in deze KLUCHT.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Supercup denk nog maar half van de tickets verkocht
Nu dat ik ga ga ik hem niet bezig zien. Mijn dag is om zeep.Allemaal de schuld van de Bond met hun belachelijke schorsing van N'soki. Nu moeten ze niet verbaasd gaan doen dat niemand nog geinteresseerd is in deze KLUCHT.
Zelf eerste speeldagen zijn er abonee's die niet komen, kleine ploegen willen niet graag thuis spelen tegen de topploegen want minder volk.Tjah, midden in de vakantieperiode, start ook van het bouwverlof in West-Vlaanderen dacht ik?
Vrije verkoop is ook maar vandaag gestart.
Leuk om eens te zien waar we staan, tegen een leuke tegenstander, dus cva, maar ik snap de lage opkomst
Eerste was een honest question, ik heb geen flauw idee hoe dat marcheert en 't is voor mij de eerste keer dat ik hoor dat een speler in een vriendschappelijke wedstrijd rood krijgt en daardoor geschorst wordt in de competitie (of Supercup), terwijl ik me niet kan inbeelden dat er anders nooit geen rode kaarten vallen. Wat als 't om een onderlinge wedstrijd gaat op stage, bvb een wedstrijd tegen de eigen beloften,...Goeie gok. Die scheidsrechter stuurt zijn matchverslag achteraf namelijk niet door naar de Belgische voetbalbond.
Niet nodig. Daarvoor hebben we het scheidsrechterlijke kwartet namelijk.
Niet. Net zoals nu in de reguliere competitie met TV en VAR en scheidsrechtercommissie er bijna elke week wel willekeur is.
Amai seg, er heeft er eens ene van Club een rooi kaart + schorsing gekregen in een vriendschappelijke match voor ronduit crimineel gedrag en dat moet hier dagenlang gaan over uitvluchten en excuuskes. "oh oh, hij moet wel gestraft worden hoor maar een schorsing gaat er over", stop gewoon met zagen he.
Als het in het scheidsrechter rapport staat kan hij een schorsing krijgen dus nee niet op beelden van fans.Eerste was een honest question, ik heb geen flauw idee hoe dat marcheert en 't is voor mij de eerste keer dat ik hoor dat een speler in een vriendschappelijke wedstrijd rood krijgt en daardoor geschorst wordt in de competitie (of Supercup), terwijl ik me niet kan inbeelden dat er anders nooit geen rode kaarten vallen. Wat als 't om een onderlinge wedstrijd gaat op stage, bvb een wedstrijd tegen de eigen beloften,...
VAR niet nodig, ok, stel dat de scheidsrechter dat nu niet gezien had, maar er blijken wel beelden van te zijn van een supporter zoals hier het geval was, schorst ge die dan toch nog op basis van die beelden of komt ie er dan mee weg?
D'r is ook nog altijd niemand die ik heb horen beweren dat 'm niet geschorst mag/moet worden, ik zet 't zelfs letterlijk in mijn post.
In elke wedstrijd toch? Dat is zo'n handeling waarvan ik niet begrijp dat die uit een reflex gebeurt. Een kopstoot? Of spuwen? Dat doe je toch niet in een reflex? Een schop of slag kan nog uit reflex zijn (ook niet goed te keuren uiteraard), maar dat? Altijd vreemd gevonden.Ge moet al een gatachterlijke idioot zijn om in een VRIENDSCHAPPELIJKE wedstrijd een kopstoot ge geven.
tegen een leuke tegenstander

![]()
Charly Musonda doorbreekt de stilte: "Misschien voetbal ik terug in Spanje"
Charly Musonda is opnieuw opgedoken. Met het Spaanse Marca had hij een gesprek. Hij wil de volgende 10 jaar nog voetballen.www.voetbalkrant.com
Die knul is helemaal van het padje vrees ik.

Ook zo een kerel die zijn eigen scheten graag ruikt.![]()
Musonda verklaart verdwijning en wou zelfs niet testen bij Essevee: "Ik zag mezelf nooit terugkeren, mijn liefde voor mijn oude club Anderlecht is daarvoor te groot"
Er was veel te doen rond de verdwijning van Charly Musonda op training bij Zulte Waregem. Nadat Marca hem wist te vinden zette de middenvelder de voorbije dagen trainingsfilmpjes op zijn Instagram. En nu ook een verklaring voor waarom hij wegbleef.www.voetbalkrant.com
Hij had pijn aan de voet man. Daarom enkele weken verdwenen. Je kan die vele geinteresseerde clubs natuurlijk niet afschrikken met een nieuwe blessure. Benieuwd op basis van wat die geinteresseerd zouden zijn, die geweldige invalbeurt van 15 minuten bij Vitesse 3 jaar geleden wanneer hij zijn laatste officiele minuten speelde?
Ja gow, kwas waarschijnlijk beetje te romantisch bezig

Clubs van het kaliber fcv Dender of Virton...meer zal er niet inzitten vrees ikOok zo een kerel die zijn eigen scheten graag ruikt.
Ik ben heel benieuwd met welke clubs die dan praat momenteel.
Clubs van het kaliber fcv Dender of Virton...meer zal er niet inzitten vrees ik
En terechtNiet goed opgelet, hij zal niet spelen voor een andere Belgische club want hij houdt teveel van Anderlecht.
Binnen jaar staat hij hier al jankend om maar ergens een contract te krijgen. Die jongen heeft werkelijk nog niks gedaan.Niet goed opgelet, hij zal niet spelen voor een andere Belgische club want hij houdt teveel van Anderlecht.
Blijft wel pijnlijk om te zien. En op zich wel jammer. Want zonder al die blessures had die wel nog een deftige carrière gehad. Was een heerlijke voetballer, met een slechte entourage, maar toch vooral een te zwak lichaam voor topsport.Binnen jaar staat hij hier al jankend om maar ergens een contract te krijgen. Die jongen heeft werkelijk nog niks gedaan.
Vraag het aan iedereen op Neerpede , het grootste talent ooit . Jammer .Blijft wel pijnlijk om te zien. En op zich wel jammer. Want zonder al die blessures had die wel nog een deftige carrière gehad. Was een heerlijke voetballer, met een slechte entourage, maar toch vooral een te zwak lichaam voor topsport.