Jupiler Pro League 2022-2023

Ik vind hier dus niets jammer aan. Hoe meer van die figuren, hoe meer jongeren in de toekomst hopelijk wat nadenken...
Wat een dwaas.
jammer genoeg zit de geschiedenis vol met zulke "talenten" die door mentaliteit nooit doorbreken, en blijven ze komen.

Ocharme Charly, het zal ambetant zijn als hij naar de familie moet mailen dat er dit jaar wat budget cuts komen.

Na de aflevering met Pierre Dwomoh in de nieuwe podcast van Friends of Sport zie ik het toch ook niet helemaal goedkomen met zijn carrière.

Eén van de mensen waar ik naar verwees. In Genk werd die met een gouden handschoen behandeld en nog was het niet goed genoeg. In Antwerp ging het uiteindelijk ook niet zoals hij zichzelf ingebeeld had (terwijl die daar toch echt wel een zeer mooi aantal minuten gemaakt heeft) en werd hij alweer rondgeshopped doorheen Europa. Uiteindelijk hebben ze zich toch wat ingehouden, maar benieuwd hoe dat gaat gaan als die dit seizoen niet als basisspeler eindigt.

Laatst bewerkt:
Hoe? Radja zei bij FOS toch dat hij Dwomoh begeleidt en hem met beide voetjes op de grond houdt? 🤔

Na de aflevering met Pierre Dwomoh in de nieuwe podcast van Friends of Sport zie ik het toch ook niet helemaal goedkomen met zijn carrière.
Wel zeer zwakke podcast. Marvin Ogunjimi niet alleen heel vervelend om naar te luisteren, heeft ook werkelijks niks zinnigs te zeggen. De andere 2 gasten deden dat wel goed. De aflevering met Ozturk vond ik wel interessant.

What the.. Je begint zo wel even te twijfelen of het een Belgische of Japanse ploeg is die ze voorstellen.

1657808896743.png

Wel zeer zwakke podcast. Marvin Ogunjimi niet alleen heel vervelend om naar te luisteren, heeft ook werkelijks niks zinnigs te zeggen. De andere 2 gasten deden dat wel goed. De aflevering met Ozturk vond ik wel interessant.
Ik luister er ook niet graag naar, gelukkig zit Macdonald daar nog omdat hij toch een kritische blik kan werpen. Ogunjimi kruipt bij elk onderwerp in een slachtoffer rol.

Moet toch pijnlijk zijn voor die supporters van Stvv op den duur heeft dat niks meer te maken met wat ze ooit waren. Iedereen was vroeger bang om naar stayen te gaan het kon daar echt spoken voor Club en Rsca dat lijkt volledig verdwenen te zijn.

Sorry hoor, maar dit hoort ge ook wel om de paar jaar vanuit Neerpede hé. Vanden Borre, Januzaj, Musonda Jr, nu Bounida,... allemaal "het grootste talent ooit op Neerpede". Toevallig allemaal ofwel geflopt ofwel die status van absoluut toptalent er totaal niet uitgekomen. Ik voorspel nu al dat Bounida de volgende in dat rijtje wordt.
Ik heb dan ook zuiver over wat hij met zen voeten kan , dat het niet de slimste is of verkeerde keuzes maakt daar kan Neerpede niet veel aandoen .
Voorspel jij maar zoveel je wilt , ken er nog ene , maar die speler zit wel nog steeds bij Arsenal .

Ik heb dan ook zuiver over wat hij met zen voeten kan , dat het niet de slimste is of verkeerde keuzes maakt daar kan Neerpede niet veel aandoen .
Voorspel jij maar zoveel je wilt , ken er nog ene , maar die speler zit wel nog steeds bij Arsenal .

Ik heb nooit gezegd dat Sambi na 1 seizoen weggaat. Defour is ook 3 seizoenen bij Porto gebleven.
Mijn eerste statement is alleszins correct, hij zal maar een beetje meespelen en het zal zichtbaar zijn dat hij te kort komt.

Veel zitten op de bank vooral idd :unsure:

Wat vooral tegensteekt is dat de anderlecht boys hier doen alsof alles wat de stempel neerpede heeft puur goud is, zelfde shit met heel die in youth we trust onzin. Blijft ook niet veel meer van over.

Veel zitten op de bank vooral idd :unsure:

Wat vooral tegensteekt is dat de anderlecht boys hier doen alsof alles wat de stempel neerpede heeft puur goud is, zelfde shit met heel die in youth we trust onzin. Blijft ook niet veel meer van over.
Uw eerste stelling spreekt uw tweede tegen

Moest ik moeite willen doen kan ik genoeg quotes vinden waar sambi de hemel in wordt geprezen, werd nog net niet de nieuwe redder van het vaderland voor op het middenveld bij de duivels genoemd. Dat die in de 2de seizoenshelft vooral heeft mogen banken doet niks af van het feit hoe die hier als next big thing werd omschreven door sommige.

Zal mss zelfs nog komen maar heel dat gestoef en opgehemel mag wel eens wat minderen, vooral ook omdat het constant van dat is. Vind ge het raar dan dat mensen eens een schampere opmerking maken als er weer maar eens een neerpedeboy als toptalent omschreven wordt terwijl we van een deel na een jaar niks meer horen.

Bij Genk doen ze dat toch ook niet, staan anders ook bekend voor hun jeugdwerking.

Laatst bewerkt:
Moest ik moeite willen doen kan ik genoeg quotes vinden waar sambi de hemel in wordt geprezen, werd nog net niet de nieuwe redder van het vaderland voor op het middenveld bij de duivels genoemd. Dat die in de 2de seizoenshelft vooral heeft mogen banken doet niks af van het feit hoe die hier als next big thing werd omschreven door sommige.

Zal mss zelfs nog komen maar heel dat gestoef en opgehemel mag wel eens wat minderen, vooral ook omdat het constant van dat is. Vind ge het raar dan dat mensen eens een schampere opmerking maken als er weer maar eens een neerpedeboy als toptalent opschreven wordt terwijl we van een deel na een jaar niks meer horen.

Bij Genk doen ze dat toch ook niet, staan anders ook bekend voor hun jeugdwerking.
Dan zou ik zeggen, doe eens moeite want de nieuwe redder van het vaderland en dergelijke kan ik mij niet voor de geest halen:)

Terug
Bovenaan