Jupiler Pro League 2022-2023

Net even die fout van Marcelin teruggekeken.

Ik vraag mij serieus af wat die mensen in dat busje bij momenten aan het doen zijn? Hoe kan je dit nu niet corrigeren? Da's toch gewoon onwaarschijnlijk? Je gaat mij toch niet vertellen dat ze dit alle drie goed vinden?

Echt, ik had gehoopt dat ze deze zomer eens goed gingen herbronnen, maar ze gaan gewoon weer op hetzelfde elan verder. Dat kan toch niet. Laat deze fase aan willekeurige mensen zien en 90% of zo vindt dit gewoon rood, maar die in het busje bougeren niet eens.

:crazy:

Zelfs een hotel stuurt Patrick Vanoppen op één jaar tijd richting faillissement 🤡

Geniale mens. Teveel legendarische quotes om op te noemen. Ging zelfs nog in beroep tegen onze licentie :biglaugh: Was ook de enige bron van pret voor ons in die periode.

Eens op Twitter gekeken naar die fase met Marcellin maar nergens een duidelijk beeld of hij hem raakt. Maar op het eerste zicht zeg ik toch ook donker rood.

Jammer van Mata, hopelijk niet te erg. Onyedika wel goed ingevallen, er is nog wat werk aan maar er zit muziek in. Paar goeie splijtende passes gegeven.
Odoi vond ik een ramp op de positie van Mata, Boyata was een verademing in vergelijking.
Hopelijk is Buchanan rap terug want ook op die linkerflank trok het op de kl*ten

Geniale mens. Teveel legendarische quotes om op te noemen. Ging zelfs nog in beroep tegen onze licentie :biglaugh: Was ook de enige bron van pret voor ons in die periode.

Nochtans groot gelijk over drankorgel LVC. Wat die kerel al die jaren gepresteerd heeft, is ongezien. Destijds serieus goed tegengewerkt van op het Schoon Verdiep.
Wat er hier plots na meer dan 10 jaar iets over Vanoppen naar boven komt dat ongerelateerd is aan het voetbal, snap ik wel niet zo goed.

TSr8WwttkREHIA5uZJ2aLoB7UgrtwBBePzFEyZQl_f1PAD5mUpFrQRuiiL_GyAJZyT1e_4e4EV8DR2cz5UiiRO5WeGQ_ovSuuBpqXQ=w400-h280-p-e365-rw

Var be like 🤡

Terug
Bovenaan