Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deed het anders niet slecht bij Beerschot. Probeert te kiezen voor de voetballende en aanvallende optie, was een trainer met een moderne visie die goed overweg kon met jonge gasten.
Terecht rood voor de reactie, maar Mbenza verdiend minstens geel. Trekken, duwen, op de kuit schoppen en dan nog een slag in de rug. Deze fase toont aan wat er mis is met de arbitrage. Uitlokken mag dus, u laten vallen en komedie spelen ook.
Terecht rood voor de reactie, maar Mbenza verdiend minstens geel. Trekken, duwen, op de kuit schoppen en dan nog een slag in de rug. Deze fase toont aan wat er mis is met de arbitrage. Uitlokken mag dus, u laten vallen en komedie spelen ook.
Geef ze beide dezelfde kaart en niemand gaat klagen denk ik. Ik heb nu de beelden nog een paar keer gezien en er is toch wel een gemene elleboog/slag in de rug waarna de reactie komt. Of je nu geel of rood trekt voor beide laat ik nog in het midden, al zou ik wel met een strenge 2x rood kunnen leven bij zo'n fase.
Gewoon beide geel of beide rood lijkt me correcter. Wat Mbenza daar nog doet heeft ook totaal niets te maken met voetbal.
Ik kan begrijpen dat je rood trekt, maar dan met je het wel consequent gaan doen. Er wordt vaak genoeg gerevancheerd in het voetbal, dus er mag wel eens een duidelijkere lijn getrokken worden zoals Hein zei in het interview na de wedstrijd.
Rood is misschien streng, maar je moet zo niet reageren. Allebei geel had zeker gekund.
Chapeau van Hein van gewoon openlijk te zeggen dat zijn eigen speler zwaar in de fout is gegaan ipv de rode kaart te streng te vinden.
Goed interview van hem.