Heb mijn buik er van vol van gans het arbitrage gebeuren, is nu nog niet veel in ons nadeel geweest maar als je vb matchen van gent bekijkt toch al grote fouten gemaakt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een lachertje. Voor 3 weken had hij beter een slag gegeven. Uitlokken, slaan in de rug en daarna komedie spelen blijft weer ongestraft. Gans die arbitrage, pro league en var zijn een lachertje.3 (+1) weken schorsing voor Okumu
er lichtjes over, wat mij betreft
wordt zelfs expliciet gezegd (door de bond, dus) dat er geen uitlokking was.Wat een lachertje. Voor 3 weken had hij beter een slag gegeven. Uitlokken, slaan in de rug en daarna komedie spelen blijft weer ongestraft. Gans die arbitrage, pro league en var zijn een lachertje.
Dit bestuur heeft ook nog geen echte problemen meegemaakt op Anderlecht.Gaat het bestuur van Anderlecht Mazzu zomaar buiten gooien denken jullie? Ik denk net dat die heel lang zal mogen aanblijven, want ontslaan zou enorm gezichtsverlies zijn voor het bestuur en met enkele ego's daar zie ik da nog niet te snel gebeuren.
Dan stopt het voor mijwordt zelfs expliciet gezegd (door de bond, dus) dat er geen uitlokking was.
tjah.

Verbeke ziet er nu toch echt eens arrogante blaas uit vind ik... Verwonderd me niets dat ie denkt dat dat normaal is.Verbeke die daar verhaal gaat halen bij de scheidsrechter vind ik toch enorm wansmakelijk.
Dat een trainer dat doet kan ik op zich nog begrijpen, maar een CEO hoort zich daar niet mee bezig te houden.
Gaat het bestuur van Anderlecht Mazzu zomaar buiten gooien denken jullie? Ik denk net dat die heel lang zal mogen aanblijven, want ontslaan zou enorm gezichtsverlies zijn voor het bestuur en met enkele ego's daar zie ik da nog niet te snel gebeuren.
Verhaeghe liep zelfs de kleedkamer van de scheidsrechters inVerbeke ziet er nu toch echt eens arrogante blaas uit vind ik... Verwonderd me niets dat ie denkt dat dat normaal is.
(jaja, mannaert en verhaeghe zullen het wrs ook al gedaan hebben, even belachelijk)

Is da? Geen idee meer.Verhaeghe liep zelfs de kleedkamer van de scheidsrechters in![]()
die deed het zelfs tijdens de rust. Maar enkel om een blessure van 1 van de clubspelers te besprekenIs da? Geen idee meer.
Zoals ik zei, belachelijk, hebben daar niets te zoeken.
et grote vraagteken hoe
Verhaeghe kan zelfs zijn handjes niet thuishouden tegenover een vrouwelijke steward. Ik dacht in Lokeren? Dat werd ook met de mantel der liefde bedekt. Zijn allemaal dezelfdeVerhaeghe liep zelfs de kleedkamer van de scheidsrechters in![]()
Het was inderdaad een tijdje moeilijker dan de laatste tijden. Wel 2 keer eruit in de beker. Zelfs toen Westerlo in 2de klasse zat. Kheb een ticket gekregen. Zondag eens tot daar rijdenTgoch zwarte beest is een groot woord natuurlijk. 2 grote nederlagen meer dan 20 jaar geleden en amper 8 nederlagen op 42 wedstrijden
Bielsa, De Boer, Löw en Pochettino zijn nog vrij
Helaas Weiler en Hasi ook
qua kern denk ik niet dat rsca dit jaar met Club of Antwerp kan concurreren dus dan zou het toch logischer zijn om een stabiele ploeg te bouwen dit jaar die goed op elkaar ingespeeld geraakt om dan volgend jaar terug op de titel te mikken? Ik zou Mazzu rustig de tijd geven, Kompany heeft ook héél lang de tijd gehad terwijl het spel niet wow was en de punten evenminDat eerste rijtje is, op De Boer na, totaal niet realistisch he. Die trainers komen heus hun tijd niet verdoen in de Jupkes Lieg. Zijn van die namen die elk jaar weer geroepen worden onder supporters maar dat heeft een andere ambitie dan de Belgische competitie.
Los van dat Woutertje het wel heeft voor hypes in België. Ik zou dus eerder gokken op Brys (die zijn ploeg beter liet voetballen dan Anderlecht) of De Roeck of zo. Vorig jaar polste hij Vrancken en Schrueder tegelijk met Mazzu (wat eigenlijk al aantoont dat ze maar n'importe quoi doen want dat zijn 3 totaal verschillende voetbaltrainers). In 't verleden was hij helaas heel erg fan van Vercauteren. Je gaat het meer in die richting moeten zoeken zolang die man aan het roer blijft.