Jupiler Pro League 2022-2023

Oeie, dat ziet er niet goed uit voor Mazzu ... Zou hij het zich al beklagen dat hij het Europese avontuur met Union niet is aangegaan?
Kweenie , ik vond het na 2 matchen al ne miscast , kwou hem nog een kansje gven maar 1 op 12 kom op zeg ... Weiler was ook niet om aantezien maar die maakte ons wel Kampioen

Kweenie , ik vond het na 2 matchen al ne miscast , kwou hem nog een kansje gven maar 1 op 12 kom op zeg ... Weiler was ook niet om aantezien maar die maakte ons wel Kampioen
Oeioei, Hans incoming om te zeggen dat deftig voetbal brengen belangrijker is :unsure:

(ik snap je wel hoor Hans)

Anderlecht was weer niet om aan te zien. Westerlo speelde wel heel erg goed. Oververdiende overwinning. Leuk om een vol kuipje te zien.
Absoluut, je zag ook wat hier eerder werd gezegd: dat die van Anderlecht redelijk gefrustreerd (o.a. Refaelov) tegen elkaar teken aan't doen waren van waar ze van de anderen verwacht hadden dat ze gingen lopen. Weinig systeem en hopen op een flits. Natuurlijk geen gerodeerde ploeg, maar je zou toch meer mogen verwachten.

Na die 1-1 kreeg ik anders nog wel schrik, zou wel typisch zijn, die 2-0 zelf niet maken en dan nog deksel op de neus krijgen.

Absoluut, je zag ook wat hier eerder werd gezegd: dat die van Anderlecht redelijk gefrustreerd (o.a. Refaelov) tegen elkaar teken aan't doen waren van waar ze van de anderen verwacht hadden dat ze gingen lopen. Weinig systeem en hopen op een flits. Natuurlijk geen gerodeerde ploeg, maar je zou toch meer mogen verwachten.

Na die 1-1 kreeg ik anders nog wel schrik, zou wel typisch zijn, die 2-0 zelf niet maken en dan nog deksel op de neus krijgen.
De 1-1 viel echt uit het niks. Daarvoor met die bal op de lat moest het al over zijn. Dat Anderlecht na de 1-1 nog zoveel open kansen weg gaf is echt schrijnend om te zien. Normaal zouden ze er inderdaad nog over kunnen gaan maar dat gevoel had ik vandaag echt niet. Kheb me goed geamuseerd, veel oude kameraden terug gezien, Das uiteindelijk het belangrijkste :p

Niks weggegeven maar ook niet zoveel kansen meer afgedwongen na de 0-1. Hopelijk valt de blessure van Ekkelenkamp mee en is Stengs er volgende week terug bij. Misten toch wat snelheid vooraan. Cercle was voorin wel zeer onmondig.

8 op een rij, wel waanzin :biglaugh: Zelfs 5 op een rij heb ik nog nooit meegemaakt denk ik, zelfs niet in tweede klasse.

Oeioei, Hans incoming om te zeggen dat deftig voetbal brengen belangrijker is :unsure:

(ik snap je wel hoor Hans)

Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga zeker niet beweren dat resultaten er niet toe doen. Want zoals men hier al correct aanhaalde, als je te lang te diep wegzakt, heeft dat ook invloed op zaken als de jeugdwerking enzo.

Denk dat veel mensen toch onderschat hebben dat Kompany het gewoon goed heeft gedaan met die 4de en 3de plaats. Blijf het echt zo jammer vinden dat men hem heeft opzijgeschoven. 3 jaar werk, met vallen en opstaan de vuilbak in. Om de waan van de dag binnen te halen.

Vercauteren was een iconische speler, maar toch verre van een iconische coach. Ook niet de coach die we nodig hebben imo. Zeker niet alleen aan het roer. Als
Mazzu vliegt wordt een geschikte vervanger vinden allesbehalve een simpele opdracht lijkt mij.

Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga zeker niet beweren dat resultaten er niet toe doen. Want zoals men hier al correct aanhaalde, als je te lang te diep wegzakt, heeft dat ook invloed op zaken als de jeugdwerking enzo.

Denk dat veel mensen toch onderschat hebben dat Kompany het gewoon goed heeft gedaan met die 4de en 3de plaats. Blijf het echt zo jammer vinden dat men hem heeft opzijgeschoven. 3 jaar werk, met vallen en opstaan de vuilbak in. Om de waan van de dag binnen te halen.

Vercauteren was een iconische speler, maar toch verre van een iconische coach. Ook niet de coach die we nodig hebben imo. Zeker niet alleen aan het roer. Als
Mazzu vliegt wordt een geschikte vervanger vinden allesbehalve een simpele opdracht lijkt mij.
Kompany heeft het zeker goed gedaan. Heeft er meer uitgehaald dan wat de kern kon. Door hem buiten te smijten hebben ze gekozen om terug stappen achteruit te zetten ipv vooruit

Mazzu doet dat wel goed eigenlijk

'Hey bestuur van Union kan ik opslag krijgen?'
'awel rechtstreeks niet, maar teken bij Anderlecht voor beter loon en probeer hen te laten zakken. Als dat lukt voorzien we een bonus, en als ze u vroeger afdanken dan heb je die bonus hen'

En nu serieus: denk dat Refaelov gelijk heeft, het ligt aan de spelers

Mazzu doet dat wel goed eigenlijk

'Hey bestuur van Union kan ik opslag krijgen?'
'awel rechtstreeks niet, maar teken bij Anderlecht voor beter loon en probeer hen te laten zakken. Als dat lukt voorzien we een bonus, en als ze u vroeger afdanken dan heb je die bonus hen'

En nu serieus: denk dat Refaelov gelijk heeft, het ligt aan de spelers
1)ik ga het nog is herhalen , je speelt letterlijk countervoetbal he , wachten tot ze een foutje maken en bam zo snel mogelijk naar de goal met 2 snelle spitsen
2) Kwalitatief zijn Vanzeir en Undav niet beter dan Esposito /Sylva ( Sylva wil ik nog als snel rekenen) maar wel veel beter voor het systeem Mazzu. ( Speelden ook al langer samen )
3) Mazzu blijft vasthouden aan zen systeem.
Nee , het ligt aan de spelers.... denkte nu echt da Rafa voor de camera gaat zeggen :D Dag , het ligt aan mazzu zen systeem ?

Terug
Bovenaan