Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
raar dat ge maar 4 minuten extra rekent, terwijl ge dat gedoe met die rookbommen hebt gehad.
niet dat ge deze match veel langer moet laten door gaan, maar toch
Net zoals op Anderlecht toen je vond dat Gent verdiend wonnen. In dat opzicht verdient Genk vandaag dan ook de zege. Dat is net dezelfde redenering als toen. Beide matchen verdienden 0-0
Genk hun geluk kan niet blijven duren met elke keer op het laatst te scoren.
0-0 had enigste juiste uitslag geweest, tegen Union wonnen ze ook op een diefje.
Net zoals op Anderlecht toen je vond dat Gent verdiend wonnen. In dat opzicht verdient Genk vandaag dan ook de zege. Dat is net dezelfde redenering als toen. Beide matchen verdienden 0-0
Gaan we echt wedstrijden die 0,0 met elkaar te maken hebben vergelijken. Gent speelde toen wel beter, tegen een veel mindere tegenstander dan Genk, dat wel
Gaan we echt wedstrijden die 0,0 met elkaar te maken hebben vergelijken. Gent speelde toen wel beter, tegen een veel mindere tegenstander dan Genk, dat wel
Neen ik wil alleen maar zeggen dat je voor 2 bijna identieke matchen toch een andere mening hebt. Ik zeg ook dat deze match 0-0 verdiende. Want ik zag 2 bijna identieke matchen
Eerste helft hield Gent de wedstrijd goed op slot. Heel compact, Genk vond de ruimtes niet. Tweede helft speelde Gent aanvallende en daar konden we te weinig van profiteren, tot op het einde dan.
Hein wel echt een andere wedstrijd gezien dan ik precies. Ik vond Gent echt absoluut onmondig. Hein beweerde dat de xG nagenoeg hetzelfde was, ik viel bijna van mijn stoel. Footystats geeft mij gelijk 1.84 VS 1.00.