Jupiler Pro League 2022-2023

Toch ook nog wel een woordje over de fantastische sfeer en tifo's bij onze wedstrijd.
4 op 1 wedstrijd, ze hebben er hun werk van gemaakt.

Ik ben niet objectief, dus ik zeg dat we de beste supporters hebben! oi22

Leuke match, ze vonden mekaar echt vandaag
Goed dat Vertonghen ook heeft kunnen scoren
De sfeer zat er goed in in het stadion
Mooi eerbetoon ook aan Mr Michel
Mazzu zal de winter wel doorkomen denk ik

Ben ik niet volledig met akkoord elk punt is super belangrijk of het nu in mei is of september door dat half pnt zijn we twee seizoenen geleden net niet voorbij geschoten door genk.
Ja dat wel, maar ik heb het meer over in vorm zijn. Ploegen die eind volgende maand in vorm zijn moeten door 2 maanden te wachten eigenlijk weer opnieuw beginnen naar matchritme. Wordt een raar seizoen

Leuke match, ze vonden mekaar echt vandaag
Goed dat Vertonghen ook heeft kunnen scoren
De sfeer zat er goed in in het stadion
Mooi eerbetoon ook aan Mr Michel
Mazzu zal de winter wel doorkomen denk ik
Beetje vroege conclusies na een match tegen een degradatiekandidaat, niet? Eerste helft weer heel erg matig, nadien scoren we 2 keer op hoekschop. In Kortrijk zat niet veel vond ik, DLZ moest alles komen doen.

In oktober, november gaan ze een reeks krijgen met Europese matchen én Club, Antwerp, Genk, Standard,… ook nog ergens een bekermatch. Als ‘t niveau tegen dan niet veel beter is is het al over nog voor het WK begint want daar kan je alles verliezen.

Indrukwekkend eerbetoon ja.

't Is pas september. We gaan nu toch nog ni over titels praten? Eén offday na een midweek in de CL en hiervoor 5/5. Laat ons eens kijken na nieuwjaar. Die anderen gaan ook nog terugvallen kennen.

Zeker over ons moeten we niet praten.
Antwerp heeft heel wat ervaring en moet voetballend gezien gewoon nog gaan pieken. Maar wij zitten met veel jonkies, moeten nu al drie matchen op rij echt vechten tot de laatste snik voor punten en we missen gewoon wisselopties op de flank. Ik ga alvast zeer blij zijn wanneer we aan het einde van de rit Europees voetbal hebben. Na de winter wordt het misschien een ander verhaal, maar ik denk momenteel echt niet verder dan de volgende match. DIngen kunnen vlug omdraaien...

Beetje vroege conclusies na een match tegen een degradatiekandidaat, niet? Eerste helft weer heel erg matig, nadien scoren we 2 keer op hoekschop. In Kortrijk zat niet veel vond ik, DLZ moest alles komen doen.

In oktober, november gaan ze een reeks krijgen met Europese matchen én Club, Antwerp, Genk, Standard,… ook nog ergens een bekermatch. Als ‘t niveau tegen dan niet veel beter is is het al over nog voor het WK begint want daar kan je alles verliezen.

Er zit gewoon niets in bij KVK door mis management.

We hebben een slechte trainer vervangen door nog een grotere idioot. Custovic zijn opstelling is gewoon zo slecht. Die zou na die paar weken infeite terug buiten moeten liggen.

Je kan gerust een 433 of 343 spelen met vanvoor een selemani avenatti lamkel. Dan gaan we wel kansen kunnen creeeren.

Niet dat ik wil zeggen dat we zouden winnen op Anderlecht maar onze ploeg kan echt wel beter.

Er zit gewoon niets in bij KVK door mis management.

We hebben een slechte trainer vervangen door nog een grotere idioot. Custovic zijn opstelling is gewoon zo slecht. Die zou na die paar weken infeite terug buiten moeten liggen.

Je kan gerust een 433 of 343 spelen met vanvoor een selemani avenatti lamkel. Dan gaan we wel kansen kunnen creeeren.

Niet dat ik wil zeggen dat we zouden winnen op Anderlecht maar onze ploeg kan echt wel beter.
Ja viel mij ook op dat we bv. tegen ploegen als Seraing & KVO in de 2de helft best veel last hadden, en gisteren zo goed als niets. Ondanks dat jullie met Selemani & DLZ toch wel goeie voetballers hebben vooraan. Maar die eerste startte dan niet eens, tja.

Blijkbaar waren de keeper en nog een KVK speler de penaltystip aan het kapotschoppen tijdens het VAR moment. Toch wel heel zielig.

Spetterend vond ik het gisteren toch ook niet. Ja, iets dat op voetbal leek de 2 de helft, maar als KVK enigszins afwerkt, Selemani vroeger brengt , en ietwat verdedigd op die stilstaande fases wordt het nog een spannend matchke. Debast weer heerlijk. Gelukkig niet geblesseerd door onze lompe “LeIDeR” in de defensie …

Leuke invalbeurt Sardella trouwens. ;)

Laatst bewerkt:
Blijkbaar waren de keeper en nog een KVK speler de penaltystip aan het kapotschoppen tijdens het VAR moment. Toch wel heel zielig.

Spetterend vond ik het gisteren toch ook niet. Ja, iets dat op voetbal leek de 2 de helft, maar als KVK enigszins afwerkt, Selemani vroeger brengt , en ietwat verdedigd op die stilstaande fases wordt het nog een spannend matchke. Debast weer heerlijk. Gelukkig niet geblesseerd door onze lompe “LeIDeR” in de defensie …

Leuke invalbeurt Sardella trouwens. ;)
Die andere vind ik wel een leider. Jantje Vertonghen. Je ziet eigenlijk vanop kilometersafstand dat die een veel hoger niveau gewoon is, en zoals Kompany indertijd heel makkelijk zijn werk doet. Hoe zulke spelers in duel gaan, alles oogt zo makkelijk. Ondertussen altijd vlot passen en de rest coachen. Zal er af en toe natuurlijk ook wel eens gaan naast zitten maar dikke meerwaarde wel. Nu nog Hoedt door Delcroix vervangen en het zou wat mooier zijn achteraan.

Bevestigt mij toch weeral dat jongens die in de Jupiler League spelen niet té vlug in de ploeg geroepen moeten worden bij de Duivels ten koste van de anciens. Nu zijn die anciens ook aan 't terugkeren en zal hun niveau wel zakken na verloop van tijd maar je ziet dat ze echt wel op een ander niveau opereren/opereerden.

Ik zag ze gisteren veel beter spelen dan de 3/4 matchen voordien, daar blijf ik bij.

Is er nog werk aan de winkel? Ik denk niet dat iemand, inclusief spelers en Mazzu, daar nog aan twijfelt.

Ik ga op basis van deze ene match geen conclusies trekken voor de rest van het seizoen.

Er komen idd nog beter tegenstanders aan die pas echt een test voor (mentale) kunnen zullen zijn

Gisteren was het zwak tegen zwakst en zwak won de partij. Een goed Anderlecht vermorzelt dit KVK gewoon met 6 of 7 tegen 0 en goed voetbal. Anderlecht kreeg gewoon de goals cadeau op stilstaande fases. Voor de rest heeft Ilic niet veel werk gehad of moeilijke reddingen moeten doen.

Voor de rest kan ik het alleen maar eens zijn met wat hierboven gezegd wordt over Custovic en over hoe zwak KVK op dit moment is

Terug
Bovenaan