Milathis
Well-known member
Haha alles behalve Losada aub, dan nog liever DeschachtHein
Thorup
Losada - Frutos
Allè er is nog wat beschikbaar (binnenkort)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha alles behalve Losada aub, dan nog liever DeschachtHein
Thorup
Losada - Frutos
Allè er is nog wat beschikbaar (binnenkort)

Zeg zo'n dingen niet, dat wenst zelfs de grootste anti-supporter jullie niet toe.dan nog liever Deschacht![]()
Nee, maar als je die 1-2 maakt en toch iets beter voor de dag komt dan in de eerste helft, dan zie ik Zulte er met 11vs11 niet meer over komen.Want ervoor liep het zoveel beter?
Met 10 ipv tegen 10 helpt natuurlijk uiteraard niet hè, maar tot die penalty fase wast toch ook al om te janken wat we lieten zien.
Ge hebt toch echt wel spelers met kwaliteit om beter te voetballen dan dit en Zulte opzij te zetten
Yup 0/9 dus en dan staan we zeker bij de laatste 3.
Soit weer een verloren jaar, zullen mss ooit wel eens verijzen zeker?
Antwerpen heeft ook diep gezeten en zie ze nu…
Dan komt Zulte er inderdaad niet meer over, zelfs met 10 tegen 11 mag dat eigenlijk niet meer gebeuren. Maar als je de goals zo makkelijk weg geeft.Nee, maar als je die 1-2 maakt en toch iets beter voor de dag komt dan in de eerste helft, dan zie ik Zulte er met 11vs11 niet meer over komen.
Al ist Polleke van Denderhoutem , ene die 442 of 443 speelt en ni koppig zen systeem wil blijven spelen als ge er de spelers niet voorheeftMazzu ontslagen goed nieuws? Wie moet hem vervangen? Gunther Van Handenhoven? Want geld voor iets anders hebben we niet…
De vraag is misschien eerder of de Futures dan wél mogen promoveren?Seg, als wij zakken?
Moeten onze beloften dan ook degraderen uit 1B?
Van mij mogen de futures promoveren, maar het zal helaas degraderen worden. Future die elk jaar 14de eindigen waardoor de eerste ploeg niet kan promoveren zou geniaal zijn, als de futures dan op leeftijd zijn mogen ze spelen in 1B.De vraag is misschien eerder of de Futures dan wél mogen promoveren?
Goed, ik heb de match niet kunnen zien gisteren. Precies veel gemist, maar mij toch ook weer een frustrerende avond bespaard. Mazzu buiten, uiteraard, al zou ik er niet van verschieten mocht hij nog 2-3 matchen krijgen.
De vraag is misschien eerder of de Futures dan wél mogen promoveren?
Ik zou Wouter Vandenhaute Voorzitter-CEO-Technisch Directeur-Trainer-Voorstopper maken.Al ist Polleke van Denderhoutem , ene die 442 of 443 speelt en ni koppig zen systeem wil blijven spelen als ge er de spelers niet voorheeft
Geld voor nen trainer zal er zijn .
Het probleem is dat ze dat goed genoeg weten nu, Mazzu weet ook al enkele weken dat het niet meer zal lukken. Het probleem is echter ook dat ze niet meer goed weten hoe ze deze shit moeten oplossen en nu pas tot de beseffing gekomen zijn dat een figuur-Kompany misschien wel handig zou zijn nu. Alleen vindt Peter zijn teletijdmachine even niet meer terug.Hebben ze die nu werkelijk niet afgedankt na de match gisteren? Dan zitten we daar nog ettelijke weken mee. Bestuur weet gewoon dat als ze die ontslagen ze hun fout moeten toegeven door niet door te gaan met Kompany. Dat gaan ze natuurlijk niet willen doen. Alles voor het ego van Wouter en Peter
Beloftenploegen moeten altijd minstens 1 reeks lager spelen dus ja.Seg, als wij zakken?
Moeten onze beloften dan ook degraderen uit 1B?
A en B ploeg mag nooit in dezelde reeks spelen. Als A-ploeg zakt dan zakt de B-ploeg automatisch ook, ook al speelt die ploeg kampioenDe vraag is misschien eerder of de Futures dan wél mogen promoveren?
Goed, ik heb de match niet kunnen zien gisteren. Precies veel gemist, maar mij toch ook weer een frustrerende avond bespaard. Mazzu buiten, uiteraard, al zou ik er niet van verschieten mocht hij nog 2-3 matchen krijgen.
Vercauteren gaat lachen als Vandenhaute weer aan zijn deur staat. Die praten niet meer met elkaar.Mazzu zal wel buiten vliegen een deze dagen, dit lijkt me onhoudbaar.
Verbeke zal dan in de komende weken zelf een stap terugzetten vanwege "medische" redenen.
Vercauteren dan terug als tussenpaus om sportief order op zaken te stellen om dan zelf door te stromen naar een sportief directeursschap?