Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij kijken eerder naar onder dan naar bovenAls ge geen kansen krijgt kunt ge ook niet meer verwachten dan een gelijkspel. Maar in onze situatie is dit een gewonnen punt denk ik. Antwerp ziet Union en straks misschien Genk verder uitlopen
Genk en zeker Union zijn qua niveau toch de twee best voetballende en meest constante ploegen in competitie.Onbegrijpelijk inderdaadIk blijf het raar vinden dat Yari altijd mag spelen en daar amper kritiek op komt
De Limburgers boven jullie , zie je die nog ?Wij kijken eerder naar onder dan naar bovenGenk en zeker Union zijn qua niveau toch de twee best voetballende en meest constante ploegen in competitie.
Met een punt kan ik wel leven, veel erger is die uitsluiting voor Stengs. We zitten al met veel blessures, dan kan je zo'n domme schorsingen wel missen.

Wij kijken eerder naar onder dan naar bovenGenk en zeker Union zijn qua niveau toch de twee best voetballende en meest constante ploegen in competitie.
Met een punt kan ik wel leven, veel erger is die uitsluiting voor Stengs. We zitten al met veel blessures, dan kan je zo'n domme schorsingen wel missen.
Die laatste was toch echt wel een slag naar zijn gezicht. Dit is toch echt wel een slaande bewegingStengs slaat de arm van Diawara weg na beide armen in zijn gezicht te krijgen. Veel eerder lostrekken dan Diawara een muil te proberen verkopen. Die laatste heeft wel goed getraind met Ashimeru.
Nee, is een slag naar de arm van Diawara die Stengs met beide armen tegenhoudt ook al is er geen bal in de buurt. Domme reactie van Stengs maar allesbehalve de aanslag die de commentatoren of Diawara zelf ervan maken.Die laatste was toch echt wel een slag naar zijn gezicht. Dit is toch echt wel een slaande beweging
Is erger dan wat Stengs deed, ja.Kvond De Laet anders ook niet min...
Zeker. Als antwerp in die fase met 9 komen hebben ze niks te vertellenKvond De Laet anders ook niet min...
Hoe ge dat erin kunt zien begrijp ik echt niet.Stengs slaat de arm van Diawara weg na beide armen in zijn gezicht te krijgen. Veel eerder lostrekken dan Diawara een muil te proberen verkopen. Die laatste heeft wel goed getraind met Ashimeru.
Valt nog wel mee hoor. Puntenaantal dat je nodig hebt om top-4 te spelen sinds de nieuwe play-offs:Toch eigenlijk nog straf dat Standard, Gent en Club nog in de running zijn voor PO1, want (met Standard kop) alle drie de ploegen zijn zo wisselvallig en spelen geregeld echt wel draken van wedstrijden.
Zegt veel over onze competitie dat ze nog in de running zijn voor PO1, zeker als je ziet dat er maar 4 ploegen deel uitmaken i.p.v. 6.

herhaling van vorig jaar. plaats in PO1 pakken, een week later naar Cercle, en terug in PO21 weekje Po1, het is mooi geweest![]()

Dik verdiend voor Cercle trouwens.herhaling van vorig jaar. plaats in PO1 pakken, een week later naar Cercle, en terug in PO2![]()

Vind ik ook, dat is voor mij meer rood dan die voor Stengs die zich probeert los te werken van Diawara die hem tot 2 keer toe vastneemt. Moest Stengs zich daar al laten vallen dan krijgt hij de fout mee denk ik.Kvond De Laet anders ook niet min...