Jupiler Pro League 2022-2023

Tja, ge ziet die herhaling. Peeters zet zijn voet, sleept paintsil en hij gaat neer. Ach man. Waarom dan geen VAR? Al is het maar om te kijken.

Maar ja, de arbitrage is weer Anti Genk zogezegd. Eupen gewoon bestolen hier.

Ik zie Genk nog wel een goedkope penalty krijgen in de 93e minuut.

Die ref zeg, geen penalty voor Genk (en tweede geel Peeters?), Arteaga moest er altijd af met tweede geel (iemand is die aan de rust duidelijk komen zeggen dat hij moest stoppen met gele kaarten trekken). Die afgekeurde goal is ook maar iets raar. Nogal gezien dit seizoen en ik neem aan afgekeurd voor invloed op de keeper dan, maar het blijft o zo belachelijk.

Ma bon, de vrees van de Genkies toch wel gegrond dus ondanks hier wat onnozele posts erover.

Arteaga zijn eerste geel was compleet belachelijk, maar had er idd twee kunnen krijgen. Zelf krijgen we twee penaltys niet. De fout waaruit de afgekeurde goal valt, was er geen (en het zou me niet verbazen als dat meespeelde in de inderdaad vreemde beslissing om af te keuren) En de constante fouten op Paintsil waren duidelijk geen probleem voor Put . De balans is nog altijd niet echt in ons voordeel.

Soit. Genoeg omstandigheden waardoor we tevreden kunnen zijn met dit punt. Zondag met Sor in de spits en psychologisch werk verrichten met Samatta. Want die was opnieuw nergens...

Ik vond die eerste van Arteaga echt niet compleet belachelijk, leek me eerder terecht te zijn. De eerste helft heb ik niet gezien dus over de penalty's kan ik niet oordelen.

Die ref zeg, geen penalty voor Genk (en tweede geel Peeters?), Arteaga moest er altijd af met tweede geel (iemand is die aan de rust duidelijk komen zeggen dat hij moest stoppen met gele kaarten trekken). Die afgekeurde goal is ook maar iets raar. Nogal gezien dit seizoen en ik neem aan afgekeurd voor invloed op de keeper dan, maar het blijft o zo belachelijk.

Ma bon, de vrees van de Genkies toch wel gegrond dus ondanks hier wat onnozele posts erover.
op Gent is KVK ook een goal ontnomen in een gelijkaardige fase (was ook Bert Punt toen). Ik vind dit ook geen buitenspel maar ben al blij dat ze tenminste consequent zijn en beide goals afkeuren.

Dat is voorbarige onzin natuurlijk. Kunt ge enkel voor waar aannemen als er de komende matchen ook puntenverlies is. Genk heeft dit seizoen nog al mindere matchen gespeeld dan die wel gewonnen werden in tegenstelling tot nu. En als ge die penalty krijgt wint ge ook gewoon. Accident de parcours en Genk staat nog genoeg punten voor, kunnen dat wel hebben.

Uiteindelijk hebben we na het vertrek van Pozuelo ook een paar moeilijke weken gehad waaronder een echt pakje slaag van Slavia Praag. We zien wel zeker. Maar Vrancken heeft alleszins werk.

Dat onderschrijft stungunner zijn punt toch net?

In die matchen lagen er 4 spelers ofzo voor de doellijn. Maar die kansen krijgen een hogere XG enkel omdat Lukaku centraal stond, dan Lang die een beetje schuin staat maar wel voor een compleet lege goal kan afwerken.
Niet perse want het feit dat er 4 verdedigers staan heeft wel een invloed. Het is niet alleen positie en afstand tot doel.

Net pas die afgekeurde goal gezien, ronduit belachelijk dat ze die afkeuren.
Maar wel chapeau van Vrancken dat hij het ook zelf zegt dat dit gewoon een doelpunt moest zijn, zie je niet veel trainers doen.

Net pas die afgekeurde goal gezien, ronduit belachelijk dat ze die afkeuren.
Maar wel chapeau van Vrancken dat hij het ook zelf zegt dat dit gewoon een doelpunt moest zijn, zie je niet veel trainers doen.
Ik denk dat dat één van de redenen is waarom Vrancken een toptrainer is. Down to earth, niet op zijn mond gevallen, maar ook niet te belabberd om bepaalde dingen toe te geven. Ben wel benieuwd hoe hij van plan is om het vertrek van Onuachu op te vangen. Een Samatta is niet meer de Samatta van jaren geleden.

Terug
Bovenaan