Jupiler Pro League 2022-2023

Na die mooie CL campagne en titel ongelooflijk wat het bestuur van gent heeft uitgestoken heeft, jullie hebben alles om een topclub te zijn mooi stadion, Gent is een groot stad, potentieel redelijk veel supporters.

Na die mooie CL campagne en titel ongelooflijk wat het bestuur van gent heeft uitgestoken heeft, jullie hebben alles om een topclub te zijn mooi stadion, Gent is een groot stad, potentieel redelijk veel supporters.
Momentum verloren na de titel.
Tijd voor een frisse wind, zolang er maar veel poen binnenkomt.
Zonder geld ben je niets.
Er zijn geruchten van Red Bull, laat maar komen :)

Momentum verloren na de titel.
Tijd voor een frisse wind, zolang er maar veel poen binnenkomt.
Zonder geld ben je niets.
Er zijn geruchten van Red Bull, laat maar komen :)
serieus? een sponsor die zijn kleuren opdringt aan een club? zelfs het logo naar hun hand zet?
hard pass, hoor.

Ik moest eens goed lachen bij het zinnetje goed geleide club. Could be worse though... 👀
moet er eerlijk in zijn: 't is pas na de CL dat Louwagie en De Witte rare dingen zijn beginnen doen met hun geld.
dààr voor was er een duidelijkere visie, en werd er vooral aan de groei gedacht.

Goh, ik denk dat je de supporters van Leipzig niet hoor klagen ;)
Dus gij zou de naam, de kleuren en eventueel het logo opofferen voor waarschijnlijk wat meer succes als ploeg?

Dat ge niet tevreden zijt met hoe het nu draait dat begrijp ik maar bovenstaande kan ik echt niet begrijpen.

Moest Verhaeghe der geen zin meer in hebben en de boel willen verkopen en der komt zo'n groep aankloppen en dergelijke dingen staan op de helling dan stopt het met supporteren voor mij.

Goh, ik denk dat je de supporters van Leipzig niet hoor klagen ;)
ehm, Red Bull heeft de speelrechten van SSV Markranstädt opgekocht, en na een paar jaar op basis van die rechten de nieuwe ploeg RB Leipzig opgericht, met SSV Markranstädt als dochter. die spelen nog altijd in Duitse 5de klasse.

is dat wat ge wilt voor Gent?

Moest Verhaeghe der geen zin meer in hebben en de boel willen verkopen en der komt zo'n groep aankloppen en dergelijke dingen staan op de helling dan stopt het met supporteren voor mij.

dit dus. als Red Bull Gent opkoopt, en in't rood laat spelen, met 2 stieren als logo, dan geef ik mijn abo gratis weg.

Uw stamnummer, club kleuren en logo daar moeten ze afblijven. Al speelt u ploeg halve finale CL en haalt titels voor mij hoeft het dan niet meer.

De indiaan is de voorbije jaren al meermaals in opspraak gekomen.
Binnen x-aantal jaar moet dit toch veranderd worden.
De keuze is nochtans beperkt.
Liever een clown als Coucke?

Denk je dat ze blij waren bij Cercle met hun nieuw logo, een kleine aanpassing doen veel club's maar echt volledig anders zou ik niet leuk vinden.
Goh Genk heeft er volgens mij de laatste 20 jaar toch al een aantal gehad 🤔 persoonlijk nooit aan gestoord. Helemaal iets anders of ineens die twee red bull stieren er bij kan ik wel vatten dat vervelend is.

wilt er mij iemand trouwens eens uitleggen waarom dit geen rood is en de VAR niet tussenkomt?
Lol, enkel hier op't forum mensen hierover zien klagen. Voor de rest niks, nul, nada. Misschien kijk je iets te veel met een zwartblauwe bril op.
Een felle Lazare vlak na de 1-1. Kerel blokkeert de bal bewust met zijn buik en hij wil die bal daar van onderuit schoppen. Geel en that's it.

Voorts had de match een intensiteit & kwaliteit die ik normaal niet in de Jupkes league zie, maar alleen in onze Europese matchen. Brugge net op tijd in form voor de CL?

Terug
Bovenaan