Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrancken is gewoon zo goed. Nog genoeg fases met Paintsil waar ik de haren uit m'n hoofd kan trekken, maar Vrancken lijkt het te doen renderen.Grellig dieje Paintsil, 3 seizoenen lang weinig klaarspelen en dan onder Vrancken gewoon ontploffen. Is Vrancken nu gewoon zo goed, of legt Paintsil nu eindelijk de juiste professionaliteit neer?
Tis langs beide kanten wat, maar Paintsil valt gewoon op omdat het aanvaller is die wel 2 of 3 keer heel laat komt wat het vuil is. Munoz is ook niet aan zijn properste wedstijd bezig.Ik zie qua foutjes en potigheid duidelijk een andere match dan wat ik hier lees![]()
Is gewoon van twee kanten dat er stevig wordt gespeeld.Ik zie qua foutjes en potigheid duidelijk een andere match dan wat ik hier lees![]()
Enkel Paintsil en Munoz, voor de rest redelijke faire match. Beetje gelaten langs de kant van Antwerp, hopelijk krijgt van Bommel er wat meer peper in.Ik zie qua foutjes en potigheid duidelijk een andere match dan wat ik hier lees![]()
Paintsil moet uitkijken met die geniepige fouten, maar Munoz toch gewoon heel stevig in mijn ogen. Buiten die gele kaart natuurlijk.Tis langs beide kanten wat, maar Paintsil valt gewoon op omdat het aanvaller is die wel 2 of 3 keer heel laat komt wat het vuil is. Munoz is ook niet aan zijn properste wedstijd bezig.
De voorzet waar hij de verdediger zonder bal in de buurt gewoon omver duwt is toch ook speciaal.Paintsil moet uitkijken met die geniepige fouten, maar Munoz toch gewoon heel stevig in mijn ogen. Buiten die gele kaart natuurlijk.
Ik draag deze overwinning op aan Solleke, merci voor de jinxWaarom?
Antwerp trapte tegen ons geen deuk in een pak boter en dat was op Antwerp. Jullie spelen thuis.
Alles behalve een gemakkelijke overwinning zou voor mij een verrassing zijn imho.

Damn, gepakt in snelheid. Had deze ook al klaar gezet in mijn multi-citaten!Ik draag deze overwinning op aan Solleke, merci voor de jinx![]()
Als er een ploeg verdiende te winnen dan was het Genk maar qua kansen was het vandaag toch een mager beestje langs beide kanten? Jullie waren vooral gevaarlijk in de eerste helft met die kopbal op de lijn en dat schot van Munoz voorlangs. Die bal van Paintsil op de paal mag je ook meerekenen al was dat uit een onmogelijke hoek. Tweede helft was het enkel steriele druk. Die kopbal op de lat was de eerste goede kans voor jullie.Een gelijkspel? Niks anders dan een overwinning voor ons met meer dan een goal verschil was de juiste uitslag geweest.
Die bal van Paintsil op de paal mag je ook meerekenen al was dat uit een onmogelijke hoek.
Ja kom, dat betekent niets dat weet je ook wel. Genk was toch echt wel een klasse beter dan Antwerp. Tot de 0-1 waren die nergens hé. Goal komt er enkel door een blunder van Arteaga en die kans van Scott is omdat het 0-1 staat en Genk vol in de aanval moet aan het einde.Als ik naar de xG kijk (0.88 vs 0.60) dan bevestigt dat toch mijn indruk.
Als ik naar de xG kijk (0.88 vs 0.60) dan bevestigt dat toch mijn indruk.