DBK
Well-known member
Onuachu scoorden wel altijd tegen ons (of zo leek het toch). Hij lag ons echt niet.En Onuachu ging gisteren niet meer of minder gegaan hebben, hoor. We hebben zonder hem ook genoeg 100% kansen gehad. We hadden gewoon pech.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onuachu scoorden wel altijd tegen ons (of zo leek het toch). Hij lag ons echt niet.En Onuachu ging gisteren niet meer of minder gegaan hebben, hoor. We hebben zonder hem ook genoeg 100% kansen gehad. We hadden gewoon pech.
Klopt, heb het eens opgezocht. 11 goals en 4 assists in 10 matchen. Blij dat we er vanaf zijnOnuachu scoorden wel altijd tegen ons (of zo leek het toch). Hij lag ons echt niet.

De bedoeling is dat die plat gaat en dat er een nieuwe tribune wordt gebouwd. Maar de gronden waarop die tribune staat zijn niet eigendom van Antwerp maar van Mintjens. Antwerp betaalt haar jaarlijks om met de grond te mogen doen wat het wil maar in 2052 vervalt dat opstalrecht en worden de gronden en gebouwen erop eigendom van Mintjens. Met dank aan Eddy Wauters.Ik volg Antwerp totaal niet, maar elke keer ik een samenvatting zie, zie ik die lege (hoofd?) tribune. Wat gaat daar eigenlijk mee gebeuren?

Old skoolDe bedoeling is dat die plat gaat en dat er een nieuwe tribune wordt gebouwd. Maar de gronden waarop die tribune staat zijn niet eigendom van Antwerp maar van Mintjens. Antwerp betaalt haar jaarlijks om met de grond te mogen doen wat het wil maar in 2052 vervalt dat opstalrecht en worden de gronden en gebouwen erop eigendom van Mintjens. Met dank aan Eddy Wauters.
Dus ja, die situatie ziet Gheysens niet zitten en vandaar lopen er nog steeds onderhandelingen tussen beide partijen.
Eigenlijk hoop ik dat ze die tribune gewoon laten staan en ik terug op mijn houten bank kan gaan zitten![]()
op tv ziet het er wel niet uit.Sfeer was toen veel beter dan nu op de nieuwe T4 waar de sfeermakers te verspreid zitten.Toen Antwerp een tiental jaar geleden nog in de krochten van tweede klasse zat ook nog een paar keer op de houten planken van T2 gestaan/gezeten. Toch wel iconisch, met altijd een leuke sfeer.

Sfeer was toen veel beter dan nu op de nieuwe T4 waar de sfeermakers te verspreid zitten.
Niet voor Genk. Waardeloos vandaag. KVM veel beter.Leuke match tot dusver.
KVM gaat verdiend winnen want dit Genk is getrakteerd op een envelopke in een kantine van 2de provinciale voor het drinkgeld.
Nee, gefeliciteerd Antwerp/Union met de titel.
Wat? Dat ze de vechtlust en de kwaliteit hebben om op het laatste nog te scoren en punten te pakken? Was dat ook maar typisch Club Brugge dit seizoen.Typisch Genk.
Triest, diep triest. Heb het al meermaals meegegeven maar Leye moest ook gevlogen zijn tijdens de WK-break. Wat staat die Gano eigenlijk ook op dat veld te doen.Ja Zulte... 2 weken op rij op zo een manier 2 punten weggooien...