Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was dan ook omdat KVK zo goed is heAls je dan vorige week tegen KVK zag..

Denk niet dat het toeval is dat jullie je beste matchen dit seizoen tegen Club, Antwerp en Union spelen.Kippenvel dit, hoe sterk waren wij vandaag seg!
Geen enkele wedstrijd waren we zo sterk op aanvallend opzicht, daarnaast ongezien inzet.
Elke speler heeft zich gesmeten, was prachtig om te zien.
Als je dan vorige week tegen KVK zag..
Zou mooi zijn moest Standard nog PO1 halen.Hoe zielig negatief zijn jullie eigenlijk altijd ingesteld zeg?KVM gaat verdiend winnen want dit Genk is getrakteerd op een envelopke in een kantine van 2de provinciale voor het drinkgeld.
Nee, gefeliciteerd Antwerp/Union met de titel.

Sinds wanneer is standard een goeie ploeg? Wat was dat opeens... totaal niet verwachtKippenvel dit, hoe sterk waren wij vandaag seg!
Geen enkele wedstrijd waren we zo sterk op aanvallend opzicht, daarnaast ongezien inzet.
Elke speler heeft zich gesmeten, was prachtig om te zien.
Als je dan vorige week tegen KVK zag..

Ja maar ja Blekkie, Genk is nog altijd niet zeker van PO1 hè!Hoe zielig negatief zijn jullie eigenlijk altijd ingesteld zeg?
Speciaal nog eventjes gewacht tot de uitslagen van jullie 2 concurrenten er zijn om te reageren op deze, en kijk, punt uitgelopen op de 2e, en de 3e loopt er 2 in, en staat nu op 10 punten, hoho, die zijn kampioen hé, niets meer aan te doen
Ik gun jullie, of Union beide zeker de titel, absoluut de 2 beste ploegen dit seizoen, maar hoe meer ik zoiets lees, hoe meer mijn sympathie weg-ebt voor jullie en in het voordeel van Union draait.
Hoe zielig negatief zijn jullie eigenlijk altijd ingesteld zeg?
Inderdaad, maar na een half uur liggen ze allemaal op hun rug zoGeraken gewoon niet over de middenlijn.
.
Wel het beste wat we voor die positie hebben momenteel, die pas trapt Mata nooitSlap gestart zeg.
Odoi is echt geen speler voor het niveau dat wij willen ambiëren
Zie toch nog liever Buchanan daar maar dan heb je Olsen nodigWel het beste wat we voor die positie hebben momenteel, die pas trapt Mata nooit
Mata is verdedigend wel veel beter. Al is het de laatste seizoenen veel minderWel het beste wat we voor die positie hebben momenteel, die pas trapt Mata nooit
Je moet de Odoi van nu vergelijken met de Mata van nu, niet die van 3 jaar geleden.Mata is verdedigend wel veel beter. Al is het de laatste seizoenen veel minder
Doe ik. Odoi nu is garbage.Je moet de Odoi van nu vergelijken met de Mata van nu, niet die van 3 jaar geleden.