Jupiler Pro League 2022-2023

Nu wel een offside lijn na 4 minuten.
Maar gene mens weet waar de bal is op dat moment 😂

Wat betreft dat "zagen" over de refs.
We zien wekelijks verschillende beslissingen op min of meer gelijke situaties, op plein A is het zus en op plein B zo

We zien zelfs refs vandaag A doen en volgende week B en niemand die weet waarom want volgens zonnebank Frank was het correct.

Niemand spreekt over een complot of corruptie hè, maar de onbekwaamheid neemt toch heel grote proporties aan.
Ge kunt ook bijna geen match meer bekijken zonder dat zo'n clown een wedstrijdbepalende beslissing neemt.

Inderdaad. Tis allemaal zeker geen complot, maar echt pure onbekwaamheid. En een bende circle jerkers die elkaars rug hebben.

Nu zegt De Bilde zelfs al dat hij consequent moet beginnen fluiten en kaarten trekken.
Tis helemaal omzeep op Pasen

Nu wel een offside lijn na 4 minuten.
Maar gene mens weet waar de bal is op dat moment 😂

Wat betreft dat "zagen" over de refs.
We zien wekelijks verschillende beslissingen op min of meer gelijke situaties, op plein A is het zus en op plein B zo

We zien zelfs refs vandaag A doen en volgende week B en niemand die weet waarom want volgens zonnebank Frank was het correct.

Niemand spreekt over een complot of corruptie hè, maar de onbekwaamheid neemt toch heel grote proporties aan.
Ge kunt ook bijna geen match meer bekijken zonder dat zo'n clown een wedstrijdbepalende beslissing neemt.
Volledig mee eens. Het niveau is niet meer wat het geweest is.
Maar wat mij vooral stoort bij het meerendeel van de supporters: eerst zagen op de scheids ipv kritisch te zijn voor eigen ploeg.

Ik zie hier nog een 2-1 vallen.

Volledig mee eens. Het niveau is niet meer wat het geweest is.
Maar wat mij vooral stoort bij het meerendeel van de supporters: eerst zagen op de scheids ipv kritisch te zijn voor eigen ploeg.

Ik zie hier nog een 2-1 vallen.
Natuurlijk ook waar.

Maar op het moment dat hij die duw van Dusenne niet fluit was Genk baas en Standard nergens.
Daarna pas neemt Standard de overhand.

Als hm wel fluit komt Standard misschien nooit in de match dus dan vind ik de kritiek wel 100% terecht en dat de focus daarop ligt.

Wat een afschuwelijk slechte wedstrijd van Laforge, foei zeg.

De wedstrijd in de eerste helft gewonnen, 2de helft was het gewoon overleven.

Degradatiestrijd:
- Kortrijk heeft zich definitief gered. Proficiat @quo_vadis
- Seraing zakt. Proficiat aan alle voetballiefhebbers.
- Oostende heeft nog een minieme kans om zich te redden (5%) maar dan moet het o.a. winnen op Gent en hopen dat Eupen en Zulte punten laten liggen.
- Raar maar waar: Zulte Waregem heeft na 11 matchen zonder zege zijn lot nog grotendeels in eigen hand maar dan moet er wel gewonnen worden op Eupen volgend weekend. Op de laatste speeldag wacht Cercle thuis. Eupen moet naar Club Brugge.

Play-off 2:
- Nog geen enkele ploeg is zeker maar Standard mag je toch al opschrijven. De Rouches hebben genoeg aan een punt maar zelfs met 0/6 tegen Charleroi en OHL is de kans groot dat ze erbij zijn.
- Westerlo heeft ook een goede zaak gedaan en is met 4/6 tegen Club en Seraing 100% zeker. Vermoedelijk is een zege op Seraing al voldoende.
- Charleroi en Anderlecht vechten om het laatste ticket en daarbij wordt de uitspraak van het BAS cruciaal. Met herspeling zet ik mijn geld in op Charleroi, zonder herspeling kies ik Anderlecht. RSCA kan dan best wel een punt (of meer) gaan rapen bij de leider.
- Cercle quasi zeker uitgeteld; bij gelijke stand leggen ze het ook af door een gewonnen wedstrijd minder.

Play-off 1:
- Gent zit er altijd bij met 6/6 tegen KV Mechelen en Oostende.
- Club heeft twee moeilijkere opdrachten met Westerlo uit en Eupen thuis.

Wat ik nu wel straf vind en ook niet begrijp is dat Laforge zich is gaan excuseren.

Dus hij wist dat die speler klaar stond en laat hem bewust niet invallen?
Wat is daar dan de reden achter?

En als ge weet dat ge een fout maakt waarom dan de assistent (die waarschijnlijk fel te keer ging) rood geven?
Want die reactie komt voort uit uw fout.

Ga dan naar de bank en zeg dan "jongens excuseer, mijn fout. Ik begrijp de frustratie"
Nee gewoon bam rood om dan 5 minuten later sorry te zeggen.

Ik begrijp er niks van

Er is geen bevestiging voor en neem het dan ook met een flinke teug zout, maar het gaat de ronde dat die rode kaart ingetrokken zou zijn tijdens de rust. Lijkt me sterk, maar ik geef het maar mee.

Kan dat zelfs? Ook al is het voor staff, en niet voor een speler, ik kan mij niet inbeelden dat dat zomaar kan.

Neem het met korrel zout mijn zoon kwan eergisteren al af dat zijn volger op sociale media naar standard ging kijken via een vriend ,deze vriend was de vierde ref en fan van standard. Feit dat daar iemand van de bank van genk iets tegen hem ging zeggen....

Neem het met korrel zout mijn zoon kwan eergisteren al af dat zijn volger op sociale media naar standard ging kijken via een vriend ,deze vriend was de vierde ref en fan van standard. Feit dat daar iemand van de bank van genk iets tegen hem ging zeggen....
wait, whut?

Tgoh ja, hoe oud is uw zoon? Niet vergeten dat in de lagere school vroeger ook iedereen wel een nonkel had die bij Nintendo of Playstation werkte.

Tja, in het stadion ziet ge het zelf toch niet goed, maar ik heb nu net de beelden gezien van in Standard. Genk werd toch los genaaid. Mogelijk buitenspel. Die wissel die niet mocht doorgaan. Die penalty was echt belachelijk. Die vierde ref moet trouwens petsen krijgen. Zelf een fout maken en gelijk een klikkend schooljongetje iemand gaan aanwijzen die wat geroepen heeft. Dat soort mensen haat ik.

Tja, in het stadion ziet ge het zelf toch niet goed, maar ik heb nu net de beelden gezien van in Standard. Genk werd toch los genaaid. Mogelijk buitenspel. Die wissel die niet mocht doorgaan. Die penalty was echt belachelijk. Die vierde ref moet trouwens petsen krijgen. Zelf een fout maken en gelijk een klikkend schooljongetje iemand gaan aanwijzen die wat geroepen heeft. Dat soort mensen haat ik.
Dus mensen die fouten maken mogen zomaar te pas en te onpas beledigd worden?

De penalty vond ik op zich nog wel terecht hoor.
Ik had op deze manier ook liever die eerste goal niet gekregen, maar we zijn zelf ook al genaaid geweest.

Zoals ik al vaak zeg: fouten blijven ze maken en zolang het gelijk verdeeld is, vind ik het nog niet zo erg.

Terug
Bovenaan