Patj
Well-known member
Ja was ook bedoeld als reactie op die persoon. Die had dat 1X meegemaakt. Zo een beschuldigingen kunnen iemand zwaar raken. In eerdere posts zeg ik dat het waarschijnlijk is dat Adriaan wel iets uitgespookt zal hebben.Effe serieus... Amerika is een compleet fucked up land waar mensen van alles en nog wat doen omdat ze volledig zot gedraaid worden door advocaten die ze voor van alles en nog wat onder de arm nemen en dat allemaal voor één ding: The American Dream! (Of anders gezegd: geld!)
Er is ook nog een groot verschil tussen 1 melding en 5 meldingen natuurlijk... moesten het er 2 of 3 zijn zou je nog kunnen denken "misschien een paar crazies" maar 5? Rook en vuur gaan vaak hand in hand.
Toch blijft er altijd een mogelijkheid dat hij onschuldig is. Stel nu dat je één of andere zot bent, dan zou ik ook mensen gaan beschuldigen die het eerder al voor gehad hebben of die kwetsbaar zijn. ik denk dan aan de case van Kavanaugh. Drie vrouwen (toevallig allemaal democraten) beschuldigen hem zonder hard bewijs van één of andere psychopathische verkrachter te zijn. Niemand heeft daar ooit iets van gehoord, hun verhalen kloppen niet en zijn criminologisch weinig geloofwaardig. Daar zit je dan met drie beschuldigingen. Het verschil met Kavanaugh was dat er 1) een duidelijk motief was (hij mocht niet in het hooggerechtshof komen) 2) er was een duidelijk domino effect (de vrouwen bij Adje deden dat onafhankelijk) 3) de vrouwen bij Kavanaugh waren vrouwen die nooit iets gehad hebben met Kavanaugh, hem gewoon ooit vaag gekend hebben, bij Adriaan zijn dat allemaal voormalige partners. Daar zit je inderdaad met een duidelijk patroon binnen een extreem selecte groep.
Opnieuw, dit kan een extreem geval zijn waarin Adriaan alleen maar op gekke vrouwen valt (sommige mannen hebben zo een type). Maar dat zal het onderzoek moeten uitwijzen. Hoe raar het ook is, je moet die mogelijkheid altijd open laten.
Nu, is Adriaan trouwens beschuldigd van seksueel geweld of enkel fysiek geweld en stalking?

(m.a.w. verzonnen door de 'journalist')
. Is De Meulemeester nu ook gecancelled?