Weja verschiet er ook wel van nu ik de uitslag zie, dacht dat het kooij was bij Visma. Hopelijk dezelfde vorm in de tour.
Zonder pech wint Merlier daar gewoon minstens 1, waarschijnlijk meerdere etappes.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weja verschiet er ook wel van nu ik de uitslag zie, dacht dat het kooij was bij Visma. Hopelijk dezelfde vorm in de tour.
In theorie wel idd. Maar kan nog van alles gebeuren tegen dan.Zonder pech wint Merlier daar gewoon minstens 1, waarschijnlijk meerdere etappes.
Klasse gewoon. Maar die vorm kan toch ook niet blijven duren.
Geen idee maar maakt idd niet zoveel uitHugo Page teruggezet naar de 136e plek. Iemand gezien waarom?
Niet superveel punten maar Intermarché kan echt wel alles gebruiken.
Lag er blijkbaar slecht bij, Bettiol is hem gaan helpenScaroni sleutelbeenbreuk![]()
Hugo Page teruggezet naar de 136e plek. Iemand gezien waarom?
Niet superveel punten maar Intermarché kan echt wel alles gebruiken.
Ik vind het wel interessant om te zien, maar beter op dag 1 zetten dan heb je dat niet.Jayco gaat hier allicht de TTT verliezen met 14seconden nadat ze met een man minder hebben moeten starten want Durbridge is gisteren uitgevallen.
Wat een debiele discipline is dat toch.
Inderdaad duidelijk geworden dat Vanmarcke beter en fijner is dan Bakelants. Stuur die laatste maar terug naar WielerclubWattage, ik luister toch niet.Waarom is Varmarcke al vervangen door de zure Bakelants?
Ik heb de commentaar niet gehoord maar was het dan zo slecht?Inderdaad duidelijk geworden dat Vanmarcke beter en fijner is dan Bakelants. Stuur die laatste maar terug naar WielerclubWattage, ik luister toch niet.

Nu dat het hier over commentatoren gaat: Michel Wuyts kijkt blijkbaar liever naar de Strade op Eurosport dan op Sporza.
Tmoet diep zitten...![]()

Michel Wuyts is een zielig ventje.Nu dat het hier over commentatoren gaat: Michel Wuyts kijkt blijkbaar liever naar de Strade op Eurosport dan op Sporza.
Tmoet diep zitten...![]()
Iedere commentator is toch beter dan Karl.
Bijna iedere uitzending maakt hij grote fouten.
Niet dat ik het beter kan, maar van een professioneel wielercommentator verwacht ik wel iets meer.
Karl heeft gewoon het geluk dat ze de enigste zender zijn zonder reclame iedere tv standaard staat afgesteld op de vrt![]()
Ik heb de commentaar niet gehoord maar was het dan zo slecht?
Zo slecht dat ik een positief woord over Vanmarcke moet dulden?
Eerlijk gezegd vind ik Bakelants wel nog dik oké in Wattage. De podcast op zich is wel oké.
Maar het is laagdrempelig entertainment waar wielrennen de bindtekst is natuurlijk. Maar aan de tafel staan toch 3 man die echt wel weten waarover ze spreken als het op wielrennen aankomt.
Van Gucht is gewoon de moderator en Uytterhoeven gewoon daar voor de comic relief.