Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vraag is, wat doet u collegaVoorlopig nog schrik om veel cash in te zetten:
Iets zoals brk zou ik wel al wat durven opkrikken - maar ik wacht nog even af
- Daling nog beperkt
- Risico op wat langere oorlog - olie omhoog, inflatie omhoog, rente omhoog, groei naar beneden, worst case zware recessie
- Ratio in tijden van oorlog is weg, zeker in eerste dagen
- Trump heeft zich vergist in timing, is op zoek naar oplossing voor die straat, als Iran daar eens echt kan scoren is dat mogelijks een zware beursklap want finaal weg perspectief korte termijn
- Iran gaat wel heel breed, mogelijk nog verdere escalatie
- Ik hoop nog steeds dat Oxy en Shell verlies wat gaan beperken, de markt heeft geen prijzen van 80-90-100 voorzien - dat hoop ik toch

chanceke, kunnen verkopen op -8%, ondertussen -16%BESI verkocht, ik vertrouw het echt niet, het is in TSMC's voordeel om de standaarden te versoepelen dus ik vrees dat dit voorstel om dikte van geheugenchips minder streng te maken wel eens werkelijkheid kan worden en dan is de dure waardering van BESI niet echt meer gerechtvaardigd.
en was één van mijn grootste posities nog steeds, dus veel centjes om iets anders te kopen nu![]()

happy friday en laten we met een donkergroene beurs de week afsluiten![]()

Hier is de roadmap die ik volg. Is natuurlijk afwachten of dit het wordt, en ik zit met minder geld dan u in de beurs, maar lijkt mij toch interessant om te delen.Voorlopig nog schrik om veel cash in te zetten:
- Daling nog beperkt
- Risico op wat langere oorlog - olie omhoog, inflatie omhoog, rente omhoog, groei naar beneden, worst case zware recessie
- Trump heeft zich vergist in timing, is op zoek naar oplossing voor die straat, als Iran daar eens echt kan scoren is dat mogelijks een zware beursklap want finaal weg perspectief korte termijn
- Ik hoop nog steeds dat Oxy en Shell verlies wat gaan beperken, de markt heeft geen prijzen van 80-90-100 voorzien - dat hoop ik toch
Die blijft zitten in Spotify, spijt dat hij niet verkocht heeft maar nog steeds veel winstDe vraag is, wat doet u collega
Niet meteen, maar ik wil graag begrijpen waarom je hier aan denkt?Iemand de fear in private credit aan het kopen?
APO, OWL, KKR.
Redelijk out-of-the-box maar zit er iemand in SLS? Ze hebben een potentieel succesvol kankermedicijn. Resultaten daarvan worden Q4 verwacht. Ze zijn een potentiële overnamekandidaat. Vergeleken met andere buy-outs zou het wel eens een multibagger kunnen worden. Ik beschouw het als een EuroMillions-lotje in mijn portefeuille. Kans op verdere dilution is er dus wees gewaarschuwd.
It has been 15/16 MONTHS since interim! Remember how we waited for many, many, many months just to hit the 60th event. The very last patient enrolled was 24 months ago. Regal trial is on its 62 month from the very beginning! The average patient enrolled in Regal is 36-40 months. This is unbelievable. The sickest of the sickest who has a death sentences of 5/6 months are now living over three years!!!
Hier vandaag alvast lichtgroen afgeslotenhappy friday en laten we met een donkergroene beurs de week afsluiten![]()

.Globaal portefeuille of op één stock.Hier vandaag alvast lichtgroen afgesloten.
Globaal. PF +3,4% sinds oorlog Midden-Oosten.Globaal portefeuille of op één stock.
Want globaal is de onrust toch merkbaar.
Globaal. PF +3,4% sinds oorlog Midden-Oosten.
Is gewoon omdat olie en SaaS het de voorbije week goed deden, dat mijn PF stand heeft gehouden en zelfs verbeterd is.Das heel sterk op een paar dagen in elk geval, denk dat het bij +90% een behoorlijk negatief resultaat zal zijn
-1,33% sinds begin van de Iran oorlog.Das heel sterk op een paar dagen in elk geval, denk dat het bij +90% een behoorlijk negatief resultaat zal zijn

Het probleem is dat ik al 5 jaar om zo'n redenen cash aan de kant hou. Ik beleg nog altijd steeds bij, maar met de handrem. De crashes die her en der voorspeld worden komen niet of duren te kort (Japan/invoertarieven). Ik zit steeds meer in een situatie van dat het misgelopen rendement begint te knagen.Voorlopig nog schrik om veel cash in te zetten:
- Daling nog beperkt
Het probleem is dat ik al 5 jaar om zo'n redenen cash aan de kant hou. Ik beleg nog altijd steeds bij, maar met de handrem. De crashes die her en der voorspeld worden komen niet of duren te kort (Japan/invoertarieven). Ik zit steeds meer in een situatie van dat het misgelopen rendement begint te knagen.
Ik heb een beetje APO bijgekocht, had hier al een beduidende positie ingenomen tijdens de tarrif fear aan 125$.Iemand de fear in private credit aan het kopen?
APO, OWL, KKR.