Misterblort
Well-known member
-3.92 exclusief dividend. Cava nog op dit moment 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zoals ik al schreef: buy the dipNasdaq is zijn verlies ferm aan het beperken.
We gaan nog groen eindigen vandaag![]()
.Maar de welke, vandaag, morgen, volgende maand, binnen 6 maand?Zoals ik al schreef: buy the dip.
De huidige hé. Over 6 maanden is de finale parabolische stijging mogelijk bezig.Maar de welke, vandaag, morgen, volgende maand, binnen 6 maand?
Wat denk je zelf?Adobe, bijkopen vandaag of niet?
Ik heb al wat Adobe, maar ik koop enkel bij in het geval het nog naar 230-240$ zou gaan, maar ik denk dat we de bodem gezien hebben.Adobe, bijkopen vandaag of niet?
Ik DCA een stuk meer nu, elke week wat geld erin. Ipv 1 keer per maand, is het nu dus 4 keer per maand.Maar de welke, vandaag, morgen, volgende maand, binnen 6 maand?
Ik DCA een stuk meer nu, elke week wat geld erin. Ipv 1 keer per maand, is het nu dus 4 keer per maand.
Zijn wij hier niet grotendeels nog in de accumulatiefase? Dan is wat volatiliteit na een 18j bull run toch welgekomen?
Heb dat nu nog eens bekeken en eigenlijk staat het helemaal niet zo duur vergeleken met alle equipment manufacturers genre ASML, AMAT, etc. Als de huidige consensus gehaald wordt is het binnen 2 jaar zelfs goedkoper dan Melexis.Nvidia gekocht
Ik dacht ook qua waardering dat het een trein was die vertrokken was waar ik enkel nog veel te duur zou kunnen opspringen. Valt me goed mee dat de koers al maanden wat op en neer kabbelt terwijl de groei gewoon verder dendert.Heb dat nu nog eens bekeken en eigenlijk staat het helemaal niet zo duur vergeleken met alle equipment manufacturers genre ASML, AMAT, etc. Als de huidige consensus gehaald wordt is het binnen 2 jaar zelfs goedkoper dan Melexis.
De vraag is vooral wat Nvidia met al die cash moet doen