Hier vandaag de laatste olie aandelen eruit gesmeten.
Mja, het is maar hoe je het noemt. Binnenkort mogelijk terug in olie aandelen.Paper hands
Voor mij zijn dit dividendaandelen.
Cash flow in de pf.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier vandaag de laatste olie aandelen eruit gesmeten.
Mja, het is maar hoe je het noemt. Binnenkort mogelijk terug in olie aandelen.Paper hands
Voor mij zijn dit dividendaandelen.
Cash flow in de pf.
Meltup… Verrassend heEn maar stijgen![]()
.OpenAI is al gestopt met Sora hé.Je kan zo al voorspellen dat chatgpt binnen een maand of 2 een gelijkaardige tool gaat uitrollen. & binnen nog eens 2 maand extra features bij Claude met algemene verbeteringen... Enzovoort enzoverder
Zie de druk bij Adobe / Figma bijgevolg aanhouden
Kweet niet, maar iets op de markt brengen dat gigantisch veel opleiding vraagt, veel studie, ongekende frustraties veroorzaakt, handenvol geld kost, bij momenten onbegrijpelijk is en alle 2 minuten moet geüpdatet worden zonder enige garantie op succes desondanks het inzetten van dure consultants - het is mij altijd een raadsel geweest waarom je daar veel volk voor nodig hebt.OpenAI is al gestopt met Sora hé.
Is imo geen haalbare strategie om met "x by Anthropic" alles te proberen disrupten. Capex subsidies gaan niet blijven duren en waarom zou één team bij Anthropic plots kunnen leveren wat Salesforce, Adobe, Intuit, etc. vandaag met 10-duizenden personeel en decennia aan ervaring leveren?
En inderdaad, iets dat bekend is bij personeel en deel is van de workflow binnen een bedrijf vervangen door iets nieuw is altijd gezeik en kosten maken. Wij hebben recent een SaaS-licentie afgesloten voor software van Wolters Kluwer. Dat is vanaf nu en de komende >15 jaar gegarandeerde inkomsten voor Wolters Kluwer, en dan mogen ze het nog 50% duurder maken in die tijd, makes no difference.Kweet niet, maar iets op de markt brengen dat gigantisch veel opleiding vraagt, veel studie, ongekende frustraties veroorzaakt, handenvol geld kost, bij momenten onbegrijpelijk is en alle 2 minuten moet geüpdatet worden zonder enige garantie op succes desondanks het inzetten van dure consultants - het is mij altijd een raadsel geweest waarom je daar veel volk voor nodig hebt.
Of een ETF die jou collega volgt !Pfff, nog even en ik ga gewoon blind wat aankopen doen van een hoop aandelen of ETF's, cashberg wordt gewoon te groot, politieke situatie, echt goedkoop zijn de markten niet, gewoon niet makkelijk wat te vinden - had 3 vislijnen uitgezet voor Meli, Solvay en D'ieteren maar niet genoeg doorgezakt - te gierig geweest.
Mss toch die Autoinvest erbij nemen - eigenlijk is dat een luxe om wat geld te investeren zonder inspanning en stress - geen idee of ik de enige ben die dat ervaart
Daar hebben de SaaS bears ook een antwoord op: AI agents zullen kiezen welke software gebruikt wordt, niet de humans. En die AI agents hebben geen last van gezeik en bekendheid bij personeel. Voor AI agents zijn er geen switching costs.En inderdaad, iets dat bekend is bij personeel en deel is van de workflow binnen een bedrijf vervangen door iets nieuw is altijd gezeik en kosten maken. Wij hebben recent een SaaS-licentie afgesloten voor software van Wolters Kluwer. Dat is vanaf nu en de komende >15 jaar gegarandeerde inkomsten voor Wolters Kluwer, en dan mogen ze het nog 50% duurder maken in die tijd, makes no difference.
Technologisch haalbaar is één ding, operationeel schaalbaar, da's iets anders. Hoe lang wordt het einde van de kassierster al aangekondigd? I'm not buying it.
Daar hebben de SaaS bears ook een antwoord op: AI agents zullen kiezen welke software gebruikt wordt, niet de humans. En die AI agents hebben geen last van gezeik en bekendheid bij personeel. Voor AI agents zijn er geen switching costs.

Wanneer het "niet erger" kan, zitten we meestal op de bodem. Denk dat we er toch dicht bij zitten. Vanaf het moment dat er perspectief / vooruitzichten komen, klaart de aandelenlucht op. Ben dus benieuwd wat de Donald vannacht zal zeggen...
Massa's indicatoren staan nu ook in een gelijkaardige positie als in het verleden bij of dicht bij een bodem.
Dus als ik dit goed samenvat kan het dus stijgen, tenzij het daalt?
Ok ik positioneer me als dusdanig, bedankt voor de analyses!![]()
. Had me daar ook grotendeels voor gepositioneerd
.Denk dat iedereen heeft gekocht he. De vraag is natuurlijk of het de echte bodem was of terug kleinere correctie komt.Uiteindelijk zaten we daar op de bodem en was het daar het ideale koopmoment. Had me daar ook grotendeels voor gepositioneerd
.
Daarom ook dat ik vrijdag een (beperkte) switch terug naar OXY gemaakt heb.De vraag is natuurlijk of het de echte bodem was of terug kleinere correctie komt.