Spooky
Well-known member
Je bent op de hoogte dat er een nieuw kalenderjaar is begonnen en dat je ytd berekeningen terug moet resetten?Het zijn mooie dagen. Nieuwe ATH vandaag, +23% YTD.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent op de hoogte dat er een nieuw kalenderjaar is begonnen en dat je ytd berekeningen terug moet resetten?Het zijn mooie dagen. Nieuwe ATH vandaag, +23% YTD.![]()

+23% op 2 weken.Als je wat geluk hebt en Trump vermeld het woord Bitcoin 1 of 2 keer zie ik gebeuren dat je +50% staat tegen eind volgende week.Het zijn mooie dagen. Nieuwe ATH vandaag, +23% YTD.![]()

Aan het twijfelen om positie Pepsico te nemen. Vind het wel nog te vroeg om mijn Uber te verkopen.
Pffrt waarom geen cash overschot
Gebruik margeAan het twijfelen om positie Pepsico te nemen. Vind het wel nog te vroeg om mijn Uber te verkopen.
Pffrt waarom geen cash overschot
Gebruik marge
Gebruik marge
Alsof 5-10% marge zo onverantwoord is... en ter info ik heb momenteel geen marge.Zo'n reactie is toch wel heel onverantwoord.
Dat jij een bijzonder hoge risicotolerantie hebt, wat zich oa. vertaalt in outsized call posities en regelmatig gebruik van marge (lees: lenen om te gokken), is 1 ding.
Maar om andere amateurbeleggers nu aan te sporen hetzelfde te doen...
In dit geval wel ja. Aandeel is niet bepaald goedkoop en de debetrente ook niet. Bij Saxo is het SOFR +4% en die staat momenteel op 4,3%.
Om daar dan iets mee te kopen dat aan een FCF yield van 3% staat... Big no-no. Marge is voor nobrainers, niet voor vogelepik-stockpicking in een objectief overvalued markt.
Het is te hopen dat jij geen marge hebt of je riskeert een complete wipeout met die MSTR yolo..
Lol, zie mij hier over risk management discussiëren met een Saylor-fanboy![]()

Waarom zou het meer zijn bij div van 4.15%?Solvay ex-dividend valt nog mee, - 4%....
Waarom zou het meer zijn bij div van 4.15%?
De ironie ontgaat me niet waar cryptocoins initieel een decentraal model in gedachten hadden.Liquiditeit zit nu blijkbaar in twee nieuwe meme coins $TRUMP en $MELANIA.