En dan heb je voor Tempus AI daarbij ook dit bericht: https://theafricalogistics.com/tempus-ai-inc-majority-shareholder-sells-33m-worth-of-stock/amp/
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze beter?: https://m.de.investing.com/news/ins...331-millionen-usdollar-93CH-2843340?ampMode=1Prachtige site zeg. Theafricalogistics.com. Dagelijks financieel leesvoer hierzo
Heeft Raiffeissen de piek bereikt? 43% winst dus overweeg te verkopen.
Wel letterlijke rosse-centjes investering voor Pelosi, maar zo is de aandacht er wel weer op gevestigd.Tot gisteren vond je nauwelijks informatie over $TEM op FinTwit, nu staat het letterlijk vol met mensen die willen kopen. Ik klaag niet.
Goede summary van Tempus hier:
Is pre-market al open dan?Tempus +20% in pre-market
Mooi zo. Zelf zit ik er momenteel jammer genoeg niet meer in.Tempus +20% in pre-market
Is pre-market al open dan?
Ik zal mijn call optie nog even bijhouden dan…
Het is alleszinds één van de geloofwaardigere fintwit accounts. Tempus AI staat bij mij ook al lang op de watchlist, maar ik blijf toch met onduidelijkheid zitten over hoe hun verdienmodel er nu exact gaat uitzien. Ik had gehoopt op verdere drop voor downside risk te beperken, maar dat zal er op KT niet van komen.
NBIS is ook een interessante die ik volg, maar dat is wel héél snel gegaan dus ook daar hoop ik minstens consolidation te zien of een drop voor downside risk te beperken. Er staat een goede write-up hier https://www.crossroadscap.io/insights/from-russia-with-cash-nebius-group
Tot gisteren vond je nauwelijks informatie over $TEM op FinTwit, nu staat het letterlijk vol met mensen die willen kopen. Ik klaag niet.
Pre-market een goede 20% van mijn positie verkocht opnieuw.Aan welke prijs denk je uw positie te verminderen/sluiten?
Ja, maar dan negeer je wel hun 2 andere segmenten (Genomics & Data Services) waar er wel een duidelijk verdienmodel is en waar de groeivooruitzichten ook heel goed zijn. (getuige de groei van 30% en 45% respectievelijk at scale). Dat zijn stand-alone ook gewoon attractieve revenue streams.
Voor de AI applications verwacht ik voor 2024 10M $ revenue vs. 1.4M $ revenue in 2022 en 5.5M $ in 2023. Nog steeds minimaal inderdaad.
Allemaal leuk en wel, maar de eerste deftige AI applicatie in Genomics die geld opbrengt moet ik nog tegenkomen. Zie ook Illumina die recent allesweggesmeten heeft, samenwerking met NVIDIA heeft opgezet (Dragen naar GPU ipv FGPA).
Altijd zelfde probleem in genomics. Alles is leuk en wel, maar er is altijd een alternatieve dino methode die geen frank kost en uiteindelijk in de kliniek blijf plakken seemingly forever. Enige waar je mee kunt winnen in genomics is acceptable performance en low low low price. Dat matcht niet met fancy software. Naast de obvious open source dingen die goeie performance hebben en 0 kosten is het moeilijk opereren uiteraard.
Kijk naar Sophia, kijk naar OneSeq, kijk naar Agilent etc. Ofwel is het state of the art en notoir verlieslatend (sophia draait 3 euro verlies per euro die ze binnenkrijgen of zo en geen zichtbare scale effects), ofwel is het oude prut met 0 investments en barely profitable (zie agilent).
Genomics is voor mij een "fixed problem". Je kunt voor 1000 USD je DNA laten sequencen en analyse doen die 95% van de problemen oplost. Ik kan in elk bedrijf/ziekenhuis op paar weken/maanden een workflow/infra van scratch implementeren voor paar 100k capex kost en dan kun je forever gaan met de banaan. Je kunt je dan paar jaar bezig houden met automatisatie en performance (time/stability) en cost cutting en compliancy, maar dat is geen science science science die uiteindelijk de resultaten voor patient zal beinvloeden.
In die overblijvende 5% medische problemen valt nog wat wetenschappelijk te doen met AI. Maar dat zijn allemaal kleine specifieke problemen die nooit te monetizen zijn als bedrijf.
Bron: 15y ervaring in de sector en first hand bovenstaande meegemaakt met mijn neus erop.
Elk Genomics bedrijf dat met AI afkomt als USP/revenue groeier is voor mij een major red flag.
Al eens naar Natera gekeken?
Kunt moeilijk zeggen dat zij niet succesvol zijn he.