contextbinder
Well-known member
het is al even geleden maar iemand die Spotify volgt? Die gaan Apple en al de rest verpletteren in hun business.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja is gepost geweestAlphabet recent dan verkocht? Crox in de plaats gekocht?
Zeer anekdotisch, maar mijn niet-technische kennissen gebruiken nu op hun gsm allemaal chatgpt ipv google search.
Anderzijds heeft Google wel andere troeven; ik zou bv. niet weten hoe te overleven zonder google maps, android, of gmail.
Maar search is natuurlijk hun dikke cashcow, en daar lijkt de weg slechts in 1 richting te kunnen gaan, nl. naar beneden.
Langs de andere kant hebben ze wel het distributiekanaal (android) in handen, dus misschien kunnen ze gewoon hun eigen ai er genoeg doorpushen.
Zeer anekdotisch, maar mijn niet-technische kennissen gebruiken nu op hun gsm allemaal chatgpt ipv google search.
Anderzijds heeft Google wel andere troeven; ik zou bv. niet weten hoe te overleven zonder google maps, android, of gmail.
Maar search is natuurlijk hun dikke cashcow, en daar lijkt de weg slechts in 1 richting te kunnen gaan, nl. naar beneden.
Langs de andere kant hebben ze wel het distributiekanaal (android) in handen, dus misschien kunnen ze gewoon hun eigen ai er genoeg doorpushen.
Uwe collega toch?het is al even geleden maar iemand die Spotify volgt? Die gaan Apple en al de rest verpletteren in hun business.
Idd, heeft maar 2 posities meer: 90% Spotify en 10% Deceuninck, heeft verleden jaar op Spotify na alles verkocht en in deze 2 gestoken en kan stilaan dromen van een nieuw huis - zijn eigen woorden: héél veel geluk, hij is gestart met beleggen in 2022/2023.Uwe collega toch?
Google search beat, groeit aan 12,5% y/y. Chatgpt bestaat nu al 2,5 jaar en de cijfers wijzen erop dat het hun gewoon niet veel doet.Zeer anekdotisch, maar mijn niet-technische kennissen gebruiken nu op hun gsm allemaal chatgpt ipv google search.
Koop je?Mocht Melexis nog wat dieper meegesleurd worden, heb nog wat cash staan.
Ik probeer te wachten tot 70$. Als het er niet geraakt, geen probleem, er komen ook andere kansen.Iemand Paypal opgepikt na de dreun van gisteren ?
Waar heb je dat cijfer gevonden van 12,5%?Google search beat, groeit aan 12,5% y/y. Chatgpt bestaat nu al 2,5 jaar en de cijfers wijzen erop dat het hun gewoon niet veel doet.
Alleszins voorlopig zo maar ik verwacht dat dit zo zal blijven. En persoonlijk ken ik bijna niemand die LLMs gebruikt voor search.
Markt reageert negatief vooral door de cloud miss( uitgelegd dat dit door capacity constraint was zoals bij msft ) en veel hogere capex dan verwacht ( 75B vs 57B). Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat hier een goeie ROI zal op worden bekomen zoals in het verleden al was bij google.
Long google 7% positie sinds jan 2024.
Google Services revenues increased 10% to $84.1 billion, reflecting the strong momentum across Google
Search & other and YouTube ads.
Q4 2024 Supplemental Information (in millions, except for number of employees; unaudited)
Revenues, Traffic Acquisition Costs (TAC), and Number of Employees
Quarter Ended December 31,
2023 2024
Google Search & other $ 48,020 $ 54,034
Ik heb een startpositie gekocht (met de optie te verdubbelen indien nog eens -20%), desondanks:Koop je?
Idem hier aan 57,10. Dus de schade valt nog mee. Ben wel aant twijfelen om er nog bij te kopen nu.Melexis zwaar onderuit. Er komt wel een dividendje van 2,4€ aan (ex 20/05/2025).
Gekocht aan 53,9€.
Idem hier aan 57,10. Dus de schade valt nog mee. Ben wel aant twijfelen om er nog bij te kopen nu.
Denk dat ik bij een GAK van 57,88 in jouw plaats nog zou wachten met bijkopen.Same here, 57,88 GAK dus cava nog. Ook aan het twijfelen om nu bij te kopen...