Kleine Beursfeiten

RCC is a prevalent disease, and these tumours have a relatively low mutational burden9 with defined cancer driver mutations10. Therefore, RCC is highly representative of tumours with a low mutational burden.

Daar is de Disclaimer al...

Normaal werkt immunotherapy in high TMB kankers. Bij deze dus niet. Maar goed, het is een zeer kleine trial in een zeer specifieke setting.

Wait and see.

Wel deprimerende KM curves voor die therapie in sup figure 1. 0,0 effect. Dus het vaccin kan maar helpen. On the other hand. Na 4y is nog altijd 75% in leven op placebo/standard of care. Dus die trials gaan groot zijn en lang duren. Tegen 2030 zal er nog niks zijn.

Laatst bewerkt:
Bolero vraag:
Mijn partner en ik hebben beide een Bolero id, maar een gezamelijke aanmaken lijkt nergens te lukken.
Gewoon al een 2de rekening aanmaken likt gewoon niet, en staat nergens deftig uitgelegd.
Misschien mis ik iets obvious, maar iemand al ervaring met een 2de gezamelijke bolero account die wat info kan geven?

Bolero vraag:
Mijn partner en ik hebben beide een Bolero id, maar een gezamelijke aanmaken lijkt nergens te lukken.
Gewoon al een 2de rekening aanmaken likt gewoon niet, en staat nergens deftig uitgelegd.
Misschien mis ik iets obvious, maar iemand al ervaring met een 2de gezamelijke bolero account die wat info kan geven?

Lukt wel
Moest dat speciaal aanvragen via bolero/bank denk ik. Denk dat beide partijen ook kbc klant moeten zijn.

Ah ok, partner heeft wel bolero account, maar geen kbc rekening. Voor een gezamelijke rekening is een aparte kbc rekening wel verplicht dan.

Weet ik niet exact meer, zou aanraden om naar kbc kantoor te gaan of contact met bolero helpdesk te nemen. Bij ons was het dan geregeld na enkele dagen.

0bso6zwabwyc.jpg

Slecht voor Melexis en XFAB.
Dus bodem zal wel nog niet bereikt zijn voor hen.

True, gaat wel even duren.
En duur zijn. Hoe verder van de 50% hoe meer patiënten nodig om de benefit aan te tonen. Typical age of onset 65 en lange survival op standard of care, tegen het einde van de trial is een redelijke groep ook al gestorven aan een derde oorzaak, dus nog factor x hoger aantal patiënten nodig. Interessant wel.

Hoeveel procent van je port? Melexis ongeveer 5 procent bij mij, ga het gewoon laten lopen
Melexis en XFAB beiden ongeveer 7%. Ga het ook laten lopen. Maar als Melexis wat omhoog zou corrigeren, denk ik dat ik mijn recent aangekocht deel tijdelijk terug verkoop.

Laatst bewerkt:
Hoeveel procent van je port? Melexis ongeveer 5 procent bij mij, ga het gewoon laten lopen
Melexis nog 4,68% en XFAB 3,8%. Krimpen alsmaar meer als deel van pf. 🤷‍♂️
Beiden sinds mei 2020 al in pf.

Ik verkoop ze niet. Ik wacht af om eventueel bij te kopen later dit jaar, als ik cash heb. Geen haast, kan evengoed nog lager gaan.

Volgens deze bekende "social arb trader", wordt het geen goed kwartaal.
Hij deelde dit begin januari:*video*
Top 10 positie (en reeds zwaar in het rood), dus ik hoop dat hij ernaast zit.
Waar haalt hij die info? Ik heb veel en hoge kortingen gezien op Amazon etc, maar ze waren volgens mij toch ook weer een vd populairste artikelen ook hoor. De laatste objectieve cijfers die ik zie waren +8% overall en +17% international sales voor Crocs brand aan de hoogste marges van heel de sector? TTM FCF yield 17,5% en bijna alle FCF in buybacks 🤷 Ik zie het niet hoor.

Melexis en XFAB beiden ongeveer 7%. Ga het ook laten lopen. Maar als Melexis wat omhoog zou corrigeren, denk ik dat ik mijn recent aangekocht deel tijdelijk terug verkoop.

Melexis nog 4,68% en XFAB 3,8%. Krimpen alsmaar meer als deel van pf. 🤷‍♂️
Beiden sinds mei 2020 al in pf.
Welke tooltjes gebruiken jullie voor dit soort stats eigenlijk?

Helikon stapt in TKWY voor 3%+

Betreft 7-8% van hun fonds, €80mln aankoop minimaal.

En nog voordat TKWY op 26-2 een breder beeld geeft van het nieuwe TKWY na verkoop Grubhub.

Terug
Bovenaan