Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bolero vraag:
Mijn partner en ik hebben beide een Bolero id, maar een gezamelijke aanmaken lijkt nergens te lukken.
Gewoon al een 2de rekening aanmaken likt gewoon niet, en staat nergens deftig uitgelegd.
Misschien mis ik iets obvious, maar iemand al ervaring met een 2de gezamelijke bolero account die wat info kan geven?
Ah ok, partner heeft wel bolero account, maar geen kbc rekening. Voor een gezamelijke rekening is een aparte kbc rekening wel verplicht dan.Lukt wel
Moest dat speciaal aanvragen via bolero/bank denk ik. Denk dat beide partijen ook kbc klant moeten zijn.
Ah ok, partner heeft wel bolero account, maar geen kbc rekening. Voor een gezamelijke rekening is een aparte kbc rekening wel verplicht dan.
Idem, ook contact moeten opnemen met de helpdesk en dan was het snel in orde.Weet ik niet exact meer, zou aanraden om naar kbc kantoor te gaan of contact met bolero helpdesk te nemen. Bij ons was het dan geregeld na enkele dagen.
En duur zijn. Hoe verder van de 50% hoe meer patiënten nodig om de benefit aan te tonen. Typical age of onset 65 en lange survival op standard of care, tegen het einde van de trial is een redelijke groep ook al gestorven aan een derde oorzaak, dus nog factor x hoger aantal patiënten nodig. Interessant wel.True, gaat wel even duren.
Als ik afga op historische dalingsvergelijking voor XFAB, lijkt het inderdaad erop dat de bodem er nog niet is. Mijn excelleke houdt die vergelijking mooi bij. Not yet.![]()
Slecht voor Melexis en XFAB.
Dus bodem zal wel nog niet bereikt zijn voor hen.
Hoeveel procent van je port? Melexis ongeveer 5 procent bij mij, ga het gewoon laten lopen![]()
Slecht voor Melexis en XFAB.
Dus bodem zal wel nog niet bereikt zijn voor hen.
Melexis en XFAB beiden ongeveer 7%. Ga het ook laten lopen. Maar als Melexis wat omhoog zou corrigeren, denk ik dat ik mijn recent aangekocht deel tijdelijk terug verkoop.Hoeveel procent van je port? Melexis ongeveer 5 procent bij mij, ga het gewoon laten lopen
9/9 met leverkanker fase 3/4 momenteel kankervrij. -2%. Tja.
Over 5j is de helft van alle kankers geneesbaar voor een kleine €300.000 p.p.

Melexis nog 4,68% en XFAB 3,8%. Krimpen alsmaar meer als deel van pf.Hoeveel procent van je port? Melexis ongeveer 5 procent bij mij, ga het gewoon laten lopen

Waar haalt hij die info? Ik heb veel en hoge kortingen gezien op Amazon etc, maar ze waren volgens mij toch ook weer een vd populairste artikelen ook hoor. De laatste objectieve cijfers die ik zie waren +8% overall en +17% international sales voor Crocs brand aan de hoogste marges van heel de sector? TTM FCF yield 17,5% en bijna alle FCF in buybacksVolgens deze bekende "social arb trader", wordt het geen goed kwartaal.
Hij deelde dit begin januari:*video*
Top 10 positie (en reeds zwaar in het rood), dus ik hoop dat hij ernaast zit.
Ik zie het niet hoor.Hoeveel procent van je port? Melexis ongeveer 5 procent bij mij, ga het gewoon laten lopen
Melexis en XFAB beiden ongeveer 7%. Ga het ook laten lopen. Maar als Melexis wat omhoog zou corrigeren, denk ik dat ik mijn recent aangekocht deel tijdelijk terug verkoop.
Welke tooltjes gebruiken jullie voor dit soort stats eigenlijk?Melexis nog 4,68% en XFAB 3,8%. Krimpen alsmaar meer als deel van pf.
Beiden sinds mei 2020 al in pf.
ExcelWelke tooltjes gebruiken jullie voor dit soort stats eigenlijk?
Portfolio performance hier.Welke tooltjes gebruiken jullie voor dit soort stats eigenlijk?