Misterblort
Well-known member
Heb deze voormiddag een pluk bijgekocht aan 200. Dan heeft het ne U-turn naar boven gedaan 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Of een goudmijner zoals Troilus gold -> +303% YTDWas er maar een bedrijf dat kritieke metalen produceert, met voldoende liquiditeit, en dat 140% gestegen is sinds vermelding in het topic 9 maand geleden.
Dat zou wel interessant zijn.
.Uitstekende onderbouwing.Moet wel wat winst uit te halen zijn.
Een maandenlange onderbouwing zoals bij OXY destijds, daar is geen tijd voor. Dan staat dit aandeel weer een stuk hoger (ipv lager).Uitstekende onderbouwing.
Ik volg dan ook met 110% van de portefeuille.
voor technische en fundamentele onderbouwingen zijn er nu aparte topics volgens de regels. Hier horen enkel nog youtube/social media analysesUitstekende onderbouwing.
Ik volg dan ook met 110% van de portefeuille.
Gewoon tfeit al dat ze wachten tot na de sluiting is imho geen goed teken, precies om paniek te verkomen dat iedereen het massaal tegelijk dumpt zou ik denkenNa de sluit van de beurs gaat Nike zijn earnings call doen, iemand bullish op NIKE?
Earnings zijn standaard voor of nabeurs.. dat heeft geen hol te maken met paniek voorkomen. Maar soitGewoon tfeit al dat ze wachten tot na de sluiting is imho geen goed teken, precies om paniek te verkomen dat iedereen het massaal tegelijk dumpt zou ik denken

Eerder dacht ik dat het topic naar de kloten was, maar niets is minder waar!Gewoon tfeit al dat ze wachten tot na de sluiting is imho geen goed teken, precies om paniek te verkomen dat iedereen het massaal tegelijk dumpt zou ik denken

ah oei okEarnings zijn standaard voor of nabeurs.. dat heeft geen hol te maken met paniek voorkomen. Maar soit
we leren bij 
Alle gekheid op een stokje:Gewoon tfeit al dat ze wachten tot na de sluiting is imho geen goed teken, precies om paniek te verkomen dat iedereen het massaal tegelijk dumpt zou ik denken

als ge op de amerikaanse beurzen speelt checkt ge best ook het weer in NY, statistisch gezien zakt het dan ook meer in elkaarAlle gekheid op een stokje:
Ik heb vroeger nog bestudeerd dat bedrijven die een onverwachte earnings update geven op vrijdagavond (wanneer niemand op kantoor zit) hoge abnormale returns geven als je die short![]()