Racing_Genk
Well-known member
Nee. Is om in te kaderen.Ehm, is dit als antwoord op iemand?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee. Is om in te kaderen.Ehm, is dit als antwoord op iemand?
Awel dat houdt toch nog 50% value investing over? Het is niet omdat ik die zaken doe dat er geen value investing aan te pas komt... je hoeft niet 100% Graham of Buffet te zijn hoor.Dit is ironisch toch?
Leveraged bitcoin derivaten en calls op crypto meme aandelen waren op een bepaald moment +50% van uw portefeuille.
Of deze classic value investing move:
Voor Meli wacht ik toch liever tot 1350-1370$, als ik het al (opnieuw) zou kopen. Denk dat het daar (technisch gezien) nog gaat geraken. Ook om in te kaderenNee. Is om in te kaderen.

.waarom EVS? gaat vermoedelijk toch publiciteit krijgen met het WK in US?
Minder marge door discounts, instrumenten sale is minder dan gehoopt omdat academische funding blijkbaar niet vlot doorkomt. Volgende twee kwartalen zijn cruciaal.Iemand nog een mening over PACBIO? Blijkbaar zijn de laatste resultaten niet goed gevallen en is het aandeel weer een pak naar beneden gegaan.
Ik verwacht hier een boom voor heel deze sector (Iren, Cifr,...) al is Nbis wel de sterkste.Nebius +17%.
Target: 250B $ market cap (vs. 50B $ vandaag), om dan -90% te gaan. We zitten nog steeds short compute, Nebius is 1 van de plays om daar van te profiteren met o.a privileged access tot de beste producten van Nvidia.
Hoe kom ik aan 250B $?
Ik werk backwards.
In een gigantische boom eindigen de meer speculatieve stocks met een -90%. Sommigen meer, sommigen minder. Maar Nebius heeft wel degelijk een waardevol product met hun "AI cloud", dus een fair value van pakweg 25B $ over enkele jaren lijkt mij redelijk. Dus dan doen we daar x10 op tegen de top van de boom.
Investing in 2026.
(Is hier ook maar een kleine positie want...puur speculatie uiteraard)
BRK is een aandeel dat by design toch bijna moet achterblijven als de beurzen blijven doorstijgen met de berg cash waarop ze zitten?Verschuiving naar BRKb is nu bijna gedaan. Stel dat de beurs nu nog doorstijgt tot september/oktober, kan BRKb mogelijk mee profiteren.
Klopt dat BRKb in principe achterblijft als de melt-up verder zet, maar momenteel nog beter dan cash denk ik, en minder fel dalingsrisico (maar kan uiteraard ook nog ferm dalen) dan de meer high risk aandelen. BRKb is momenteel uiteindelijk ook "maar" 22,5% van het geheel, maar werkt wel een beetje als "volatiliteitsdemper" denk ik.BRK is een aandeel dat by design toch bijna moet achterblijven als de beurzen blijven doorstijgen met de berg cash waarop ze zitten?
Rate hikes kunnen in hun voordeel zijn en met de inflatie die aanwakkert zou dat moeten kunnen maar onze oranje vriend in zijn witte huis wil de rentes vooral naar beneden, inflatie be damned.
BRK is een aandeel dat by design toch bijna moet achterblijven als de beurzen blijven doorstijgen met de berg cash waarop ze zitten?
Rate hikes kunnen in hun voordeel zijn en met de inflatie die aanwakkert zou dat moeten kunnen maar onze oranje vriend in zijn witte huis wil de rentes vooral naar beneden, inflatie be damned.

Ik snap ook niet wat je ermee wil zeggen hoor.Nee. Is om in te kaderen.
Heel weinig bedrijven die zo snel groeien aan zo een scale. Toch obvious?Ik snap ook niet wat je ermee wil zeggen hoor.
Warsh is daar niet gezet voor rate hikes hoor...
Klopt dat BRKb in principe achterblijft als de melt-up verder zet, maar momenteel nog beter dan cash denk ik, en minder fel dalingsrisico (maar kan uiteraard ook nog ferm dalen) dan de meer high risk aandelen. BRKb is momenteel uiteindelijk ook "maar" 22,5% van het geheel, maar werkt wel een beetje als "volatiliteitsdemper" denk ik.
Enkel op basis van vier cijfers en de woorden 'niet cyclisch' precies toch niet, want we waren al minstens met twee verward.Heel weinig bedrijven die zo snel groeien aan zo een scale. Toch obvious?
Aandeel MELI van pre-covid tot nu iets meer dan verdubbeld. Omzet in dezelfde periode bijna +1300%.
Enige bedrijf waar de omzet al zo lang opeenvolgend >30% groeit, met sterke returns on capital dan nog.
Crazy dat de markt dit dumpt