contextbinder
Well-known member
Ja, anders was het hier het vermelden niet waard.
Als driver je corporate stock vermoedelijk, das toch ook even een feel good momentje denk ik
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, anders was het hier het vermelden niet waard.
Netjes. Wat doet dat met een mens?voor het eerst 6 cijfers aangetikt![]()
6 cijfers =/= 6 nullen hé. 100 000 EUR is een mooie som maar ik denk niet dat daarmee je leven verandert op zo'n manier dat je anders naar een werkdag kijkt.Netjes. Wat doet dat met een mens?
Als je zo'n bedragen hebt ga je toch anders naar een werkdag kijken?
6 cijfers voor het eerst bereiken is toch wat speciaal vind ik, en je weet wat ze zeggen: de eerste 100k is meteen ook de moeilijkste

![]()
Apollo and Blackstone shop a $36bn debt deal to buy Anthropic its chips
Apollo and Blackstone are arranging a $36bn financing to buy Google TPUs and lease them to Anthropic, with Broadcom backstopping the senior debt.thenextweb.com
dus Apollo & Blackstone verzamelen een massa geld & dat geld gaat dan in een dikke pot ergens in een net opgerichte onderneming.
i wishOw, my bad. Had het wat snel gelezen en dacht idd 6 nullen.
Met zo'n bedrag zou ik geen werkdag meer hebben 
Met je portefeuille van "50-100k" zijn daily swing van €1k+ toch al niet meer echt een zeldzaamheid te noemen?Vandaag loon van een week winst gemaakt: Monday, Microsoft, Gitlab, Braze, Bill, Figma, Adobe, MNTN, Salesforce, of beter gezegd de BG-ETF ferm omhoog!
Mag ook gemeld, hoeft geen jaar winst te zijn op een dag.
Nu IBM nog.Dell, Intel, Micron, Cisco, Qualcomm,… herleven hun gloriedagen, 26 jaar later.
Volgens Grok zou Avgo naar 1400$ gaan.Nu IBM nog.
Zal de geschiedenis zich herhalen ?Dell, Intel, Micron, Cisco, Qualcomm,… herleven hun gloriedagen, 26 jaar later.
Op hoeveel YTD sta je dan, vraag ik me afVrij krankzinnige paar weken hier. Mijn AMD is de laatste periode 200% gestegen, Snowflake+90% (Thanks Racing_Genk) en ServiceNow +45%.
Ik ga er nog even afblijven denk ik, maar het begint al wat hoogtevrees te worden.
.+34,77%Op hoeveel YTD sta je dan, vraag ik me af.