Ik denk dat jij en ik een heel andere groep voor ogen hebben als we spreken over profiteursHoe sneller ze belasting op arbeid naar beneden brengen en profiteurs hun eigen boontjes laten doppen hoe beter
Dan zijn al die andere zaken niet meer nodig

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat jij en ik een heel andere groep voor ogen hebben als we spreken over profiteursHoe sneller ze belasting op arbeid naar beneden brengen en profiteurs hun eigen boontjes laten doppen hoe beter
Dan zijn al die andere zaken niet meer nodig

Overheid ?Er is in België bijna geen sector meer zonder bedrijfswagens.Who is next?
Stel je voor… zeg nooit nooit.Overheid ?

Bij de overheid geven ze ook gewoon bedrijfswagens hoor.Overheid ?
Meestal eerder dienstwagens.Bij de overheid geven ze ook gewoon bedrijfswagens hoor.
Is een bedrijfswagen niet hetzelfde als dienstwagen? Wat managers en veel te veel anderen krijgen zijn salariswagens.Meestal eerder dienstwagens.
Bedrijfswagens zijn in principe eerder beperkt tot het managementniveau.
Op die manier dan misschien wel. Maar in het statement van deze discussie ging het eerder over de salariswagens. Aangezien bij de overheid kun je een dienstwagen gebruiken voor de verplaatsing naar de locatie waar je moet zijn, indien die niet vlot toegankelijk is via het OV. Maar het is geen wagen waarmee je eventjes er een private verplaatsing mee mag doen.Is een bedrijfswagen niet hetzelfde als dienstwagen? Wat managers en veel te veel anderen krijgen zijn salariswagens.
Zou denken dat dienstwagen op het bedrijf blijft en alleen dan mag gebruikt worden. Bedrijfswagen rijden ze mee naar huis en in de privé ?Is een bedrijfswagen niet hetzelfde als dienstwagen? Wat managers en veel te veel anderen krijgen zijn salariswagens.

Vind de publieke opinie en die uiteenlopende meningen altijd wat vreemd als het over dit soort berichtgeving gaat.
Veronderstellend dat dit horloge niet aangekocht is door winst uit illegale of mensonterende praktijken ..
- Diefstal is diefstal, niet goed te spreken of het nu over 35 of 350000 euro gaat.
- Hoe de politie daar mee omgaat indien grotere waarde weet ik zelf ook niet, al durf ik denken dat de inzet voor grotere bedragen natuurlijk hoger zal zijn.
- De vele afgunst reacties : hoe die mens zijn geld opdoet en of dat nu door hard werken komt of door het zweet van zijn ouders is redelijk irrelevant.
- Of dat decadentie ten top is laat ik in het midden al vind ik persoonlijk van niet, iedereen koopt doorgaans naar zijn budget en dat gaat snel .. 20 jaar geleden kon ik mij ook niet inbeelden dat ik horloges van 6K zou kopen, nu heb ik er een paar. Kan mij best inbeelden als mijn inkomen blijft stijgen dat mijn smaak ook 'duurder' zal worden. En ja, horloges zijn voor een stukje toch wel een investering mits je de markt wat volgt. (Sommige Rolex modellen gemakkelijk +30/40% over de laatste 10 jaar) Het zijn trouwens ook investeringen die je vlotjes een grens overkrijgt
Of misschien is de job niet sexy genoeg omdat +- 2000 euro bruto per maand om ‘s avonds en weekends te werken gewoon lachwekkend is? Elke keer maar dat gedoe omdat ze geen volk vinden. Begin met uw personeel deftig te betalen ipv achteraf geschokt te wezen dat niemand nog bij u wilt komen werken.
Nog steeds irrelevant in de context van een gestolen horloge met een bepaalde waarde, zie niet in waarom mijn mening zou moeten veranderen indien hij al dan niet 49,7% zou betaald hebben. Vind ik dat systematisch uitbuiten van ons systeem dubieus? Uiteraard.
Is het allemaal eerlijk? Uiteraard niet. M
Die diefstal staat nog steeds los van het feit vanwaar het kapitaal kwam. Hypothetisch gezien was het misschien een horloge van 150000 he na zijn 49,7%. Zou nog steeds een golf van afgunst komen dat eigenlijk niks anders dan platte jaloezie is.
Je vergeet natuurlijk de zwarte enveloppe die nog steeds courant is in die sector.
Ik dacht (naïef) dat dusver de sectoren waarin nog frequent in het zwart werd betaald aan werknemers (horeca, kapsalons, arbeiders in de bouw) en waarin frequent salariswagens werden uitgedeeld (IT, chemie, farma) niet overlapten. Na hopen coronasteun, een BTW-verlaging, nu als horeca-sector nu ook nog eens salariswagens gaan aanbieden? Ik mag hopen dat de fiscus daar dan inderdaad gewoon als eerste controleert.
Het is in de avond gebeurd, als hij het al hele dag aan had, had iemand al lang de dieven kunnen tippen bijvoorbeeld.Enigste vreemde aan die overval is dat de inbrekers precies wisten dat hij op dat moment zijn horloge aan zou hebben.
Nuja, kan natuurlijk zijn dat hij er voor gekend is om iedere keer een dure horloge aan te doen als hij buiten gaat.