808 State
Well-known member
Romelu Lukaku is volgens ex-ploegmaat “diep teleurgesteld” over Dante Vanzeir: “Hij wil een gesprek bij de Rode Duivels”
Het racisme-incident met Dante Vanzeir verhit nog steeds de gemoederen. Niet alleen in de Verenigde Staten zelf, maar ook daarbuiten. Romelu Lukaku, die onlangs het slachtoffer werd van racistische gezangen aan zijn adres, praatte erover met ex-ploegmaat Sacha Kljestan: “Hij wil een gesprek bij...
“Ik sprak met Lukaku, mijn oude ploegmakker bij Anderlecht. Twee weken geleden werd hij nog racistisch bejegend door een aantal Juventus-fans. Momenteel is hij diep teleurgesteld in Dante Vanzeir. Hij verzekerde mij dat hij dit voorval tijdens de volgende bijeenkomst van de Rode Duivels zal bespreken. Zo’n ploegmaat zou hij eerlijk gezegd niet in de kleedkamer willen hebben. Hij is een leider bij Inter en bij de Belgische nationale ploeg”, aldus Kljestan, die het eveneens gehad heeft met racisme-voorvallen.
Dat Vanzeir wat heetgebakerd kan zijn weten we ondertussen al. Maar is de klepel nu niet iets te ver aan het doorslaan?