Gisteren een brief binnengekregen van de Vlaamse belastingdienst i.v.m aangifte van nalatenschap.
De naam zelf zei mij hélemaal niks dus net de dienst eens opgebeld.
Zou blijkbaar iemand zijn van mijn vader zijn kant uit.
lang verhaal kort, blijkbaar zou ik een zeer klein aandeel hebben in een onroerend goed in Antwerpen aan park Noord (1/8 van 1/3)
de persoon aan de telefoon zei zelf dat dit geen bedrag zal zijn "om achterover te vallen" (was mij al duidelijk na de verdeling tbh

) maar zei dat het toch misschien interessant kan zijn om dit eens met de familie te bespreken wat wel een probleem is gezien ik helemaal geen contact heb met die kant (+ ook écht geen behoefte aan...)
Hij was zelf vrij gehaast dus niet al mijn vragen kunnen stellen dus hopelijk kan er hier iemand helpen - kan ik dit "dossier" makkelijk inkijken (vb. dat ik geen schulden zou overnemen, zou hier toch echt graag een goed zicht op hebben...) of is het "makkelijker" om dit gewoon te verwerpen gezien het kleine aandeel?
hij wist mij ook te melden dat ik één maand de tijd heb vanaf datum van aanschrijven en dat ik sowieso wel iets moet doen gezien ik anders een kost zal krijgen van de overheid?
sorry als bovenstaande wat warrig is, zelf snel snel neergetypt voor ik weg moet