Amai ja… ik bedenk me nu net dat als Argentinië wint, dat die Milei waarschijnlijk met Trump zal staan paraderenSpanje kampioen aub. Ik wil Trump zijn smoel zien als ie de wereldbeker aan hen geeft![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai ja… ik bedenk me nu net dat als Argentinië wint, dat die Milei waarschijnlijk met Trump zal staan paraderenSpanje kampioen aub. Ik wil Trump zijn smoel zien als ie de wereldbeker aan hen geeft![]()
Dit dus, was eigenlijk op Mbappé zijn elleboog na de vuilste overtreding.Olise had best rood kunnen hebben voor die tackle op Rodri trouwens.
Bwa, relatief gezien…Vooral dankzij een sterk Spanje. Verdiend in de finale. Alleen wel niet heel sexy.

Toch ook vooral indrukwekkend positiespel bij Spanje, en match gewonnen op het middenveld. Dat enkel op een off day of niet met druk omkunnen steken nogal makkelijk. Echt geen toeval dat dit Spanje in de finale staat.Frankrijk was toch vooral zelf dramatisch hè. Wat voor een simpele dingen er wel niet continue mislukte, vooral in de eerste helft, dat heeft weinig te maken met een sterk Spanje.
Dat spelers uit de JPL ten onder gaan aan die druk, dat valt te begrijpen, maar niet spelers van de aard die bij Frankrijk rondlopen.
Elke keer als je denkt, ja nu zijn ze de bal kwijt, nope, en de Fransen mogen nog wat lopen.Toch ook vooral indrukwekkend positiespel bij Spanje, en match gewonnen op het middenveld. Dat enkel op een off day of niet met druk omkunnen steken nogal makkelijk. Echt geen toeval dat dit Spanje in de finale staat.
Met de eerste twee dingen ga ik akkoord, maar Frankrijk heeft ook gewoon quasi niets terug kunnen doen en dat ook gewoon te maken met hun eigen niveau. Nogmaals simpele passes die mislukten heeft niets te maken met de tegenstander... En ze missen ook gewoon iemand die echt rust brengt aan de bal. Heb je echt wel nodig in zulke wedstrijden.Toch ook vooral indrukwekkend positiespel bij Spanje, en match gewonnen op het middenveld. Dat enkel op een off day of niet met druk omkunnen steken nogal makkelijk. Echt geen toeval dat dit Spanje in de finale staat.
Ondanks alle pech die wij hadden voor en tijdens de match tegen Spanje, had ik na die match veel meer het gevoel dat het ondanks het overwicht van Spanje toch een dubbeltje op zijn kant was, dat er echt mogelijkheden waren voor ons. Vandaag heb ik na de penaltygoal nooit het gevoel gehad dat de Fransen het nog zouden rechttrekken.
Mja was overduidelijk penalty, hoe je dit meeval durft te noemen, snap ik niet.Mooi is het wel niet.
Maar net als tegen ons echt knap hoe ze een tegenstander neutraliseren.
Wel veel meeval met de penalty gehad.
Tegen Kaapverdië speelde Spanje wel met een b elftal hé.Vreemd dat iedereen hier komt zeggen dat België het dan beter deed dan Frankrijk... Zijn we Kaapverdië mss al vergeten?
Soit, zeer blij dat Spanje door is, ik hoop op Argentinië als tegenstander, is toch een stuk zwakker dan Engeland in mijn ogen en zou mooi zijn om de laatste finale/wedstrijd van Messi met de Albiceleste tegen Spanje/Lamine Yamal te hebben gezien.
Ik zeg toch helemaal nergens dat het geen penalty was?Mja was overduidelijk penalty, hoe je dit meeval durft te noemen, snap ik niet.