Net nog eens op de NOS de penal reeks herbekeken. Mooie TV!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoewel de toen niet goed speelde komen we na 70-75(?) minuten achter na n dikke flater van Courtois op een vrije trap veroorzaakt door Meunier (wel wel hij weer) en pakken we in de extra time nog een goal door slap verdedigen van zoutpilaar WitselHet is dat soort onderschatting waardoor wij er in 22 ook van verloren hebben.
Ik wist zo dat de Turken verloren hadden de eerste 2 wedstrijden, alles bleef stilIk had gepland om de samenvatting van de wedstrijd tussen Nederland en Marokko te bekijken, omdat ik niet zo laat kon opblijven. Maar door die f*king getoeter van buiten ben ik wakker geworden en wist al wie er gewonnen had.

Dramatisch. Verdient gewoon alle kritiek dat ie krijgt. Je bent helaas geen Louis Van Gaal, Ronald.Degelijke ploeg yes, maar laten we ze niet te veel ophemelen omdat ze bijna een corrupte Afrika Cup mochten pakken.Met alle respect, maar Marokko is al 4 jaar een meer dan degelijke ploeg, en zeker geen haalbare kaart.
Het is dat soort onderschatting waardoor wij er in 22 ook van verloren hebben.
ben ik geneigd om mee eens te zijnHoewel de toen niet goed speelde komen we na 70-75(?) minuten achter na n dikke flater van Courtois op een vrije trap veroorzaakt door Meunier (wel wel hij weer) en pakken we in de extra time nog een goal door slap verdedigen van zoutpilaar Witsel
Dit Marokko is veel sterker en beter dan die ploeg van toen
toen hebben ze de halve finale gehaald, en nu zijn ze dus beter.Degelijke ploeg yes, maar laten we ze niet te veel ophemelen omdat ze bijna een corrupte Afrika Cup mochten pakken.
Al bij al blijven ze een haalbare kaart
Ja, zeker!ben ik geneigd om mee eens te zijn
toen hebben ze de halve finale gehaald, en nu zijn ze dus beter.
imo was dit de meest gelijke match voor kanshebbers van allemaal, deze ronde.
Marokko haalbaar voor NL? ja, maar omgekeerd even goed.
Heb nochtans de indruk dat net het omgekeerde gebeurt. Dat ze wat worden onderschat net door die bizarre AFCON.Degelijke ploeg yes, maar laten we ze niet te veel ophemelen omdat ze bijna een corrupte Afrika Cup mochten pakken.

NusaMade in Bruges
Ik was hier net aan een post bezig "Noorwegen valt mij behoorlijk tegen" en dan dit.![]()

Mag gerust een kaart volgen bij de derde maal.ffs leg die bal toch correct klaar..altijd de grens opzoeken