Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn er 4 bij Frankrijk, en dan haal je Barcola/Doué er af.Maar wie van de 3 haal je er uit bij Frankrijk?
Voor de rest volledig akkoord uiteraard. Nogal onnozel om Yamal op dit moment in vraag te gaan stellen. En dat hij niet 1 van de 3 potentiële gouden ballen uit de ploeg bij Frankrijk zou spelen niet echt een argument.
Lijkt me geweldig op FIFA, maar in praktijk moet ik het nog maar zien of dat gaat draaien. Barcola/Doué en eigenlijk ook Dembélé ook spelen toch voornamelijk in dienst van de combo Mbappe/Olisé op dit moment. Met Yamal erbij wordt de huidige balans die ze gevonden hebben toch verstoord, want in de eerste wedstrijd draaide die aanval totaal niet, tot Deschamps Olise centraal ging zetten. Plus het feit dat Yamal toch wel minder pressing uitvoert dan Barcelona/Doué/Dembélé.Er zijn er 4 bij Frankrijk, en dan haal je Barcola/Doué er af.
Tuurlijk wel, want dat is gewoon niet correct.Je kunt toch niet ontkennen dat Portugal beter is zonder Ronaldo, hele grote speler geweest maar nu weegt hij toch meer op de ploeg dan dat hij opbrengt.
Kroatië toch de betere ploeg in de 2de helft.
Exact, dus de hele stelling dat Portugal beter zou zijn Ronaldo valt niet te bewijzen en dus is volledig uit te lucht gegrepen.Ik ken te weinig van voetbal om er verder uitspraken over te doen, maar qua statistiek is dat misschien interessant, maar kun je toch gewoon totaal geen conclusies uit trekken voor nu?
Die 70%/66% die je in het vet zet. die 66% gaat over 6 matches van 2023 tot nu. Waarvan er 4 in 2024. Wat zegt dat over nu? En zeker met zo'n beperkt aantal gegevens.
Dat het niet te bewijzen valt, dat klopt. Maar dat wilt toch niet zeggen dat er niet over gediscussieerd kan worden? Of dat wilt toch niet zeggen dat het uit de lucht gegrepen is?Exact, dus de hele stelling dat Portugal beter zou zijn Ronaldo valt niet te bewijzen en dus is volledig uit te lucht gegrepen.
Tegen Rusland. Die is goedgekeurd omdat het een deliberate touch was van de verdediger. Net het omgekeerde van dit dus.Is een offside goal van lukaku zo is nooit niet goedgekeurd?
Er mag zeker over gediscussieerd worden en dat is al gebeurd tijdens/na de eerste wedstrijd tegen Congo, ook langs mijn kant toen.Dat het niet te bewijzen valt, dat klopt. Maar dat wilt toch niet zeggen dat er niet over gediscussieerd kan worden? Of dat wilt toch niet zeggen dat het uit de lucht gegrepen is?
Ik heb zelf de indruk dat er bij Portugal te vaak Ronaldo gezocht wordt. Zelfs al staat hij helemaal omringd en iemand anders vrij. Dat is een indruk die ik heb. Verder heb ik weinig oog voor voetbal, dat geef ik gerust toe. Maar dat ik een bepaalde indruk heb, maakt het toch niet "uit de lucht gegrepen" dat een alternatief mogelijk beter is?
Het feit is gwn zoals hier al aangehaald dat hij veel te veel de bal opeist en hij heeft de laatste tijd ook al wat dikke kansen gemist, het is gewoon niet meer de Ronaldo van vroeger en dat is gwn ok met zijn leeftijd blijft een icoon.Er mag zeker over gediscussieerd worden en dat is al gebeurd tijdens/na de eerste wedstrijd tegen Congo, ook langs mijn kant toen.
Ik heb alleen moeite met de opmerking: "Je kan toch niet ontkennen dat Portugal beter is zonder hem dan met", want dat valt gewoon niet te staven en is bijkomend allesbehalve een feit, dus dat moet dan ook niet op die manier neergepend worden.