Koffiebonen

Hoe bedoel je?
Je hebt de Discovery Box - Roaster's Signature (8 x 250gr) aan 65€, Discovery Box (Blends) (4 x 250gr) aan 29,5€ en de Discovery Box (Origins) (4 x 250gr) aan 36,5€. Prijs van de 2 kleinere boxen tezamen komt toch gewoon op dezelfde prijs van de grotere box uit?

Mijn eerste bonen die ik gekocht had waren de Illy Intense 250gr.
Ah, ik zie het net, de Engelse versie van hun site heeft dat niet goed aangepast. Daar zie je enkel discovery box small en large zonder verschil daartussen.

Hier ook al heel lang exclusief Mokabon. Serieus fan van hun koffiebonen, en eigenlijk ook van de mensen die het uitbaten. Supervriendelijk, hardwerkend, passioneel, ik kan 't iedereen aanraden!
Als mijn Discovery Box van Mokabon op is wil ik deze 2 ook eens proberen :

Misschien dat de bonen niet 100% tot hun recht komen in een volautomaat maar het zal alleszins een serieus verschil geven met supermarkt bonen.

Caffenation heeft een betaalbare Colombiaanse geisha in het gamma. Slechts €15 voor de 'Geisha For The People'. Doorgaans kosten deze het dubbel.

Één van de betere koffies die ik al gedronken heb, doorgaans ben ik niet echt iemand die op zoek gaat naar flavour notes maar hier werden ze recht in m'n gezicht gegooid :drool:

Uiteindelijk is het er toch eens van gekomen om bonen van OR Coffee te kopen.
Momenteel nog maar 1 soort geprobeerd, de Houseblend, maar je merkt direct aan de smaak en crema dat dit topkwaliteit en vers is!
Hiervoor nog een aantal Lavazza bonen geprobeerd (Supercrema en Oro), welke ook niet slecht waren, maar die kunnen er totaal niet aan tippen.

Deze heb ik aangeschaft :

Moet ik ook is bestellen dan.
Zeker doen!
Ben er persoonlijk naartoe gereden omdat het niet ver is van waar ik woon. Daar nog een beetje staan babbelen met die mens en dat ik in de toekomst waarschijnlijk wel een halfautomaat zou durven aanschaffen. Ze geven daar dus ook opleiding en helpen met de keuze van machines.

Terug
Bovenaan