Komen eten (2024)

Ik vond het alvast top deze week. De commentaar was super nu Peter terug is.

"In Antwerpen, een deelgemeente van Borsbeek... " :rofl:

Al moet ik wel zeggen dat Erik van Looy er niet zo heel goed is uitgekomen. Zat er precies altijd bij als vijfde wiel, kon niks interessants vertellen, en eet is ne keer uw fucking bord leeg man, ge zijt geen 5 jaar meer.
Is dat Peter van Asbroeck ?
Ok, ben dus serieus mis, ik dacht dat het Iwein Segers was.

Er is toch iets mis met Erik zijn sociale vaardigheden? En zijn tic met de tong viel deze week nog harder op.

Hij eet nooit thuis, dan spreken we over 30 dagen per maand op restaurant. Dat is toch al minstens 3K per maand weggesmeten geld. Soms eens minder dan €100, maar dat zal ook wel eens meer dan €100 zijn per dag. Al was het maar om een vrouw te trakteren zodat hij vrijgezel af is. Je kan ook 2x eten per dag dus mijn gok zal niet zo wild zijn.

Qua 'met je geld smijten' kan dat wel tellen. Aan materialistische dingen heb je tenminste nog iets de dag/maand/jaar nadien. De dag na een restaurant bezoek heb je opnieuw honger. Na 2 dagen restaurant ben ik dat al kotsbeu eerlijk gezegd. Hij mag het hebben eerlijk gezegd. Ik gun hem oprecht een goede vrouw waarmee hij de rust vindt, want dat is hij blijkbaar wel volledig kwijt.
Die gaat niet met zijn privérekening gaan eten ;), dat zal wel op de vennootschap zijn. En zoals hier lager aangegeven heb je inderdaad ook dagschotels. Mijn vriend is grootgebracht met dagschotels op restaurant, die zijn ouders hadden als zaakvoerders ook geen tijd om in de keuken te staan. In West-Vlaanderen zijn de controleurs iets actiever, die hebben al paar keer fiscale controle gehad zonder opmerkingen.
Mijn stiefvader was voor zijn pensioen aannemer (voor hij ons mama kende), die ging eveneens dagelijks op restaurant, die herhaalt maar al te vaak dat langer doorwerken hem veel meer opleverde dan de kostprijs van een dagschotel.
Je hoorde dat James ook geen tijd heeft om vaak zijn keuken te gebruiken.
Ella had in ‘over de oceaan’ ook aangegeven dat ze geen keukenprinses is. Iedereen moest voor vertrek een maaltijd koken en op blik trekken, zij had afhaal op blik getrokken.

Ik vond het wel een geslaagde week! Ik denk dat inderdaad veel afhangt van de deelnemers, vond dit een aangename bende.
Ik hoop dat er een week met de nonkeltjes-cast komt 🤩.

Hij eet nooit thuis, dan spreken we over 30 dagen per maand op restaurant. Dat is toch al minstens 3K per maand weggesmeten geld. Soms eens minder dan €100, maar dat zal ook wel eens meer dan €100 zijn per dag. Al was het maar om een vrouw te trakteren zodat hij vrijgezel af is. Je kan ook 2x eten per dag dus mijn gok zal niet zo wild zijn.

Qua 'met je geld smijten' kan dat wel tellen. Aan materialistische dingen heb je tenminste nog iets de dag/maand/jaar nadien. De dag na een restaurant bezoek heb je opnieuw honger. Na 2 dagen restaurant ben ik dat al kotsbeu eerlijk gezegd. Hij mag het hebben eerlijk gezegd. Ik gun hem oprecht een goede vrouw waarmee hij de rust vindt, want dat is hij blijkbaar wel volledig kwijt.
Als ik iemand nodig heb om zonder enige kennis van zake de rekening van een ander te maken dan ga ik u bellen denk ik.

Ik heb me kapot gelachen met Erik zijn slappe lach en die reacties van James & William. En dan Ella die kijkt van WTF, waar ben ik hier terecht gekomen? Lang geleden dat ik nog pijn voelde bij het TV kijken van het lachen!
Ik denk niet dat het beter wordt dan dit in de komende weken.

Ik heb me kapot gelachen met Erik zijn slappe lach en die reacties van James & William. En dan Ella die kijkt van WTF, waar ben ik hier terecht gekomen? Lang geleden dat ik nog pijn voelde bij het TV kijken van het lachen!
Ik denk niet dat het beter wordt dan dit in de komende weken.
Ja hier ook, vorige week hier een hectische week + een beetje ziek, en dat was echt welgekomen. Puur plezier om dat te zien.

Die Hollander van gisteren toch maar een raar type. Eigenlijk heel die groep.

Ik vond die in Master Chef toen hem deelnam ook heel vreemd maar naarmate dat programma vorderde vond ik hem wel aangenaam.

De rest geen last van, toch allemaal normale bv’s lijkt me.

Ik vond die in Master Chef toen hem deelnam ook heel vreemd maar naarmate dat programma vorderde vond ik hem wel aangenaam.

De rest geen last van, toch allemaal normale bv’s lijkt me.
Ik heb het niet voor Linde, maar Titus en Hakim lijken me inderdaad 2 down to earth bv's. En tijdens MC had ik ook een paar afleveringen nodig om te wennen aan Daan. Niveau van koken ligt wel hoog en ziet er zeer smakelijk uit.

Shit man. Wat een huis en tuin van Titus. Nu goed, ik zou daar zeker eens een dagje of weekendje willen doorbrengen. Dat lijkt me cool.

Maar daar leven is me weer een brug te ver. Veel te rommelig.

De eerste aflevering met de Verhulstjes gisteren was heel amusant, maar ik vind het toch minder omdat die mekaar al door en door kennen. Het spelelement is niet echt aanwezig.

Terug
Bovenaan