Komen eten (2024)

Goed wat goei roomboter in de puree ….njam,njam maar wel niet goed voor de lijn en de cholesterol . :)
Dus die Gert zaagt al jaren over zijn overgewicht (ondanks dat ik het niet zie) maar hij gooit daar wel even een kilo boter in zijn puree
ps: die zijn vrouw is toch echt wel ***** hé :shutup: sorry maar ik kan ze niet horen of zien met dat dom gelach altijd

Dus die Gert zaagt al jaren over zijn overgewicht (ondanks dat ik het niet zie) maar hij gooit daar wel even een kilo boter in zijn puree
ps: die zijn vrouw is toch echt wel ***** hé :shutup: sorry maar ik kan ze niet horen of zien met dat dom gelach altijd

Once you hear "eigenlijk", you cannot unhear it...

Als Gert mijn man zou zijn, zou ik hem ook 2x10/10 geven natuurlijk. Ik snap ze wel.
Ik vind dat dat gedrag juist de aflevering te niet doet en gewoon maakt dat het belachelijk overkomt . ;)
Het is zoals ze hier al aangehaald hebben eerder een miniserie van de Verhulstjes , waar wonen ze , leven ze , koken ze en dan ook de flauwe humor van Gert ….

En gelijk heeft hij . ;)
Moet je echt eens proberen maar dan met echte goeie roomboter . ;)
Vergeet ook niet dat Gert gene kleine is van gestalte en bij anderen ontwikkeld zich al snel een cullinear gezwel waar hij blijkbaar minder last van heeft . ;)

Ik ga het eens proberen, maar wij eten 2x per week (zelfgemaakte) puree. Volgens mij is dat niet echt gezond.

Ik heb me ook eens laten wijsmaken dat de saus bij Amadeus in Gent bestaat uit 70% boter, waardoor ik het de dag nadien nog altijd kan proeven. Laatste 2x had ik de dag nadien een eet-kater door die saus, waardoor ik er gewoon niet meer kom.

Ik ga het eens proberen, maar wij eten 2x per week (zelfgemaakte) puree. Volgens mij is dat niet echt gezond.

Ik heb me ook eens laten wijsmaken dat de saus bij Amadeus in Gent bestaat uit 70% boter, waardoor ik het de dag nadien nog altijd kan proeven. Laatste 2x had ik de dag nadien een eet-kater door die saus, waardoor ik er gewoon niet meer kom.

Dat is ook effectief.
Dat is opgeklopte room boter met veel kruiden.

Irritante 'komen eten' versie met de Verhulstjes. Je kan het format aanpassen naar BV's met een link zoals met DSM zoals vorige week. Maar een gezin/koppel die samen wonen, elkaars inkopen doen en er geen objectieve punten gegeven worden haalt de fun er uit voor mij.

Bovendien al geen grote fan van de Verhulstjes :oi22:

Dat je als koppel mekaar een 10/10 geeft is best begrijpbaar, je wil nadien ook geen gedoe over een onnozel TV programma he en bovendien is dat een goed signaal naar de buitenwereld toe.

De Vik was dan weer wel opmerkelijk streng voor Ellen, hij probeert het concept van komen eten in ere te houden maar kan me toch niet inbeelden dat ze die scores zo leuk zal vinden :)

Ellen was zenuwachtig, ze moest eens presteren met een camera op haar. Zo zie je maar dat niet iedereen daarvoor gemaakt is!

Ik heb komen eten altijd een heel leuk concept gevonden. Een beetje kijken welke figuren ze er nu weer hebben ingestoken. Hoe leven mensen. Wat opsteken over koken. Fijne, luchtige televisie.

Ik was dan ook blij dat komen eten terug is. Ook al is het met BV's. Echter wordt het wel met de week minder. Tijdens de eerste week voelde ik echt een chemie. Dat was de tweede week al minder.

Deze week is er misschien wel chemie. Dat lijkt met oprecht een toffe familie. Alleen belachelijk om dat met twee kandidaten te doen die al samenleven. Dat neemt al een heel deel van het concept weg. Het woord "liefje" kan ik trouwens niet meer horen. Daarnaast was dat punten geven echt belachelijk. Dat is gewoon het belangrijkste van Komen Eten en dan gooit ge zo met de punten. Nee, deze week is een heel deel van het concept naar de kloten gehaald.

Dit programma wordt blijkbaar vrij serieus genomen als ik sommige reacties zie op sociale media 😅.
Gewoon luchtige tv, wat maken die punten uit... als we maar eens kunnen lachen.

Hadden jullie ook dat na de reclame het beeld en geluid niet overeen kwamen in de aflevering met Victor ? (gestreamed uit de app).

Dit programma wordt blijkbaar vrij serieus genomen als ik sommige reacties zie op sociale media 😅.
Gewoon luchtige tv, wat maken die punten uit... als we maar eens kunnen lachen.

Hadden jullie ook dat na de reclame het beeld en geluid niet overeen kwamen in de aflevering met Victor ? (gestreamed uit de app).
Die punten zijn een belangrijk onderdeel van het programma. Daar uit kunt ge afleiden hoe de kandidaten de sfeer en het eten echt vonden. Of ook of iemand kritisch is,...

Nee, dan moet ge het "Komen Slijmen" noemen i.p.v. "Komen Eten".

Alleen belachelijk om dat met twee kandidaten te doen die al samenleven. Dat neemt al een heel deel van het concept weg.
Veel keuze heb je niet bij de Verhulstjes.
Men zou het kunnen doen zonder de Verhulstjes, maar dan komt waarschijnlijk de kritiek: Is De Verhulstjes geen play4 programma, ofzo?
Het woord "liefje" kan ik trouwens niet meer horen. Daarnaast was dat punten geven echt belachelijk. Dat is gewoon het belangrijkste van Komen Eten en dan gooit ge zo met de punten. Nee, deze week is een heel deel van het concept naar de kloten gehaald.
Gewoon bekijken als 4 afleveringen van De Verhulstjes.

Veel keuze heb je niet bij de Verhulstjes.
Men zou het kunnen doen zonder de Verhulstjes, maar dan komt waarschijnlijk de kritiek: Is De Verhulstjes geen play4 programma, ofzo?

Gewoon bekijken als 4 afleveringen van De Verhulstjes.
Ik heb evengoed met wat plezier gekeken. Viktor en Marie zijn oprecht leuke, sympathieke mensen.

Maar de ingrediënten van Komen Eten kwamen hier niet tot hun recht. Dat mensen de eerste keer binnenkomen bij onbekenden. Die awkward silence af en toe. De omgang met elkaaar,....

En dat met die punten vond ik gewoon belachelijk.

Nu goed, ik heb bij Axel in Amerika ook gezegd dat ze het niet zo serieus moeten nemen.

Maar hier ontbreken gewoon teveel zaken van het originele concept.

Ik heb evengoed met wat plezier gekeken. Viktor en Marie zijn oprecht leuke, sympathieke mensen.

Maar de ingrediënten van Komen Eten kwamen hier niet tot hun recht. Dat mensen de eerste keer binnenkomen bij onbekenden. Die awkward silence af en toe. De omgang met elkaaar,....

En dat met die punten vond ik gewoon belachelijk.

Nu goed, ik heb bij Axel in Amerika ook gezegd dat ze het niet zo serieus moeten nemen.

Maar hier ontbreken gewoon teveel zaken van het originele concept.
Ik vond victor hier als een snob over komen, nu het blijft tv het zou kunnen dat ze hem op tv zo afgebeeld hebben.

Terug
Bovenaan