Komen eten (2024)

Ben nu pas aan't kijken. Damn die Marie, 3 à 4 keer per week frieten halen. Zo jaloers op, als ik naar frieten kijk plakken ze er al aan.

Gert zijn facepalm toen Ellen ondanks herhaaldelijke waarschuwing toch met haar glas champagne morste op de draaitafel was wel hilarisch!

Ben nu pas aan't kijken. Damn die Marie, 3 à 4 keer per week frieten halen. Zo jaloers op, als ik naar frieten kijk plakken ze er al aan.
Mja hoe vaak staat die wel niet in de fitness, die hebben daar tijd voor 😅.
Op die leeftijd was hier ook werken en sporten het enige wat telde, kon ook meer eten wat ik wou..

Vond wel dat die elke avond precies goed aangeschoten waren. Vooral bij Gert viel het sterk op :biglaugh:.

Mja hoe vaak staat die wel niet in de fitness, die hebben daar tijd voor 😅.
Op die leeftijd was hier ook werken en sporten het enige wat telde, kon ook meer eten wat ik wou..

Vond wel dat die elke avond precies goed aangeschoten waren. Vooral bij Gert viel het sterk op :biglaugh:.
Geen ooglidcorrectie die op kan tegen paar flessen wijn en apero 🙃

Op zich een leuke groep. Alleen zijn Regula en Wim wel drukke personen. Geef mij dan maar Dominique en de andere persoon van wie de naam me nu ontgaat.

Die had een kamer in het huis van Gert aan de zee voor de zomermaanden.
Inderdaad, wat ik snap als je dagelijks meerdere shows per dag in Plopsaland draait.

Die bokkenpoten waren wel verdomd verleidelijk. We hebben er zelf gisteren van de bakker meegebracht, zat enkele dagen in ons hoofd na het zien van de aflevering. Ze waren maar een vierde zo groot maar hebben toch gesmaakt :biglaugh: .

Vond het een goeie week, heb wat meer appreciatie gekregen voor Dominique en Wim, 2 karakters waarvan ik vroeger precies wat te veel vooroordelen over had. Regula vond ik eigenlijk het minst kwa koken, dat zag er allemaal droog, smaakloos en op het randje van mislukt (soggy bottom, lol, daar gaat u reputatie toch wel voor een stuk ... also, die pie zag er totaal niet zoals in haar boek uit :D )

En dat dessert was gewoon ... kaas? Met dan zo een onnozele uitleg van 'toert' is voor de namiddag, niet na u eten .. allemaal goed en wel, maar tis wel uw niche he ... waarom dan niet uitspelen? Enfin... tligt waarschijnlijk aan ... BruunOOO?!?!

Terug
Bovenaan