Nrt
Well-known member
Dat leek mij eerder ludiek bedoeld van zijn kant.Ik vond victor hier als een snob over komen, nu het blijft tv het zou kunnen dat ze hem op tv zo afgebeeld hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat leek mij eerder ludiek bedoeld van zijn kant.Ik vond victor hier als een snob over komen, nu het blijft tv het zou kunnen dat ze hem op tv zo afgebeeld hebben.
Ja exact hetzelfde. Gestopt, gestart, afgesloten,... Niets hielp. Blijkbaar een algemeen probleemHadden jullie ook dat na de reclame het beeld en geluid niet overeen kwamen in de aflevering met Victor ? (gestreamed uit de app).
Mja hoe vaak staat die wel niet in de fitness, die hebben daar tijd voorBen nu pas aan't kijken. Damn die Marie, 3 à 4 keer per week frieten halen. Zo jaloers op, als ik naar frieten kijk plakken ze er al aan.
.
.Geen ooglidcorrectie die op kan tegen paar flessen wijn en aperoMja hoe vaak staat die wel niet in de fitness, die hebben daar tijd voor.
Op die leeftijd was hier ook werken en sporten het enige wat telde, kon ook meer eten wat ik wou..
Vond wel dat die elke avond precies goed aangeschoten waren. Vooral bij Gert viel het sterk op.

Die woont daar blijkbaar alleen tijdens de zomermaanden ….dacht dat Gert dat zei ergens langs zijne neus heeft gezegd …Die Marie haar appartement…
Die had een kamer in het huis van Gert aan de zee voor de zomermaanden.Die woont daar blijkbaar alleen tijdens de zomermaanden ….dacht dat Gert dat zei ergens langs zijne neus heeft gezegd …
Wie spreekt die stem eigenlijk in? Rete-irritant. Ook dat elke actie in het belachelijke wordt getrokken, ook al is het iets doodnormaal.
Inderdaad, wat ik snap als je dagelijks meerdere shows per dag in Plopsaland draait.Die had een kamer in het huis van Gert aan de zee voor de zomermaanden.
.
Maar ik denk dat het eten en sfeer en gezelligheid oprecht van uitstekende kwaliteit zijn in tegenstelling tot vorige week.Vorige week was er commentaar dat ze te vriendelijk waren voor elkaar met de punten en het is deze week nog erger![]()

Hij heeft blijkbaar een fanpagina op Facebook: https://www.facebook.com/p/Den-best...svl6McPABgQe9WRt5NGqRUyPQVu9v-V-qbBkDg3U&_rdrIk zou graag de afleveringen eens terugzien met 'den besten'. Weet iemand waar ik deze zou kunnen vinden?
Gaat over dit figuur: https://www.clint.be/actua/den-beste-een-crimineel
)