Komen eten (2024)

Vond het een goeie week, heb wat meer appreciatie gekregen voor Dominique en Wim, 2 karakters waarvan ik vroeger precies wat te veel vooroordelen over had. Regula vond ik eigenlijk het minst kwa koken, dat zag er allemaal droog, smaakloos en op het randje van mislukt (soggy bottom, lol, daar gaat u reputatie toch wel voor een stuk ... also, die pie zag er totaal niet zoals in haar boek uit :D )

En dat dessert was gewoon ... kaas? Met dan zo een onnozele uitleg van 'toert' is voor de namiddag, niet na u eten .. allemaal goed en wel, maar tis wel uw niche he ... waarom dan niet uitspelen? Enfin... tligt waarschijnlijk aan ... BruunOOO?!?!
Toen ik nog keek naar bake off vond ik regula best aangenaam. Maar met haar aflevering bevestigde ze gewoon de indruk die ze naliet in de WTTAA aflevering met haar: no my cup of tea.

Haar menu was ook de enige waar ik totaal geen zin in zou hebben. Bij de punten over het eten had ik wel de indruk dat ze daar meer hebben gegeven uit vriendelijkheid/collegialiteit dan ze objectief zouden geven.

Laatst bewerkt:
Die pie was duidelijk mislukt, al het vocht liep eruit. Persoonlijk zou ik ook niet staan springen om iemand mijn eten te zien bereiden met de handen en dan met gelakte of valse nagels. Djeezes... Ze bleef ook maar ratelen, dat is niet rustgevend voor je gezelschap.

Op zich vond ik het wel raar dat die Herman niet won.

Het was ook ondertussen 35 jaar geleden dus nu zo erg vond ik dat ook niet. Dan waren ze prille twintigers dus de kans is ook groot dat die vrouw haar ex begot niet meer weet wie dat da was.

Op zich vond ik het wel raar dat die Herman niet won.
Dat heb je met Dominique 'perfectie bestaat niet dus ik geef geen 10' Persoone, die dan 2x een 9 gaf aan Herman, maar dan toch telkens 1 10 gaf aan de 2 andere. De anderen gaven altijd het maximum van 10.

Moraal van het verhaal: wie weinig punten geeft aan anderen, wint (zie ook Viktor Verhulst)
Zijn sneer naar z'n leraars die hem vroeger buisden, vond ik dan ook wat ongepast.

Het was ook ondertussen 35 jaar geleden dus nu zo erg vond ik dat ook niet. Dan waren ze prille twintigers dus de kans is ook groot dat die vrouw haar ex begot niet meer weet wie dat da was.
35 jaar geleden of niet maar dan op de tv de stoere uithangen en denken dat het grappig is om zulke domme dingen te zeggen nee sorry voor mij is het echt wel een ego tripper van een man.

Terug
Bovenaan