Agony
Well-known member
Toen ik nog keek naar bake off vond ik regula best aangenaam. Maar met haar aflevering bevestigde ze gewoon de indruk die ze naliet in de WTTAA aflevering met haar: no my cup of tea.Vond het een goeie week, heb wat meer appreciatie gekregen voor Dominique en Wim, 2 karakters waarvan ik vroeger precies wat te veel vooroordelen over had. Regula vond ik eigenlijk het minst kwa koken, dat zag er allemaal droog, smaakloos en op het randje van mislukt (soggy bottom, lol, daar gaat u reputatie toch wel voor een stuk ... also, die pie zag er totaal niet zoals in haar boek uit)
En dat dessert was gewoon ... kaas? Met dan zo een onnozele uitleg van 'toert' is voor de namiddag, niet na u eten .. allemaal goed en wel, maar tis wel uw niche he ... waarom dan niet uitspelen? Enfin... tligt waarschijnlijk aan ... BruunOOO?!?!
Haar menu was ook de enige waar ik totaal geen zin in zou hebben. Bij de punten over het eten had ik wel de indruk dat ze daar meer hebben gegeven uit vriendelijkheid/collegialiteit dan ze objectief zouden geven.
Laatst bewerkt:
)