Komen eten S22

Nrt

Well-known member
Ik dacht om nog eens 'Komen Eten' te kijken. Echt fijne TV vond ik dat vroeger. Weer eens kijken welke 4 figuren ze bij elkaar gingen zetten en af en toe leerde ge nog wat bij op het vlak van koken. Nu met die BV's vind ik dat wel al een pak minder.

Nu goed, ik kijk gisteren en wie zit daar weer in? Ruben van Gucht.
:D

Ik dacht om nog eens 'Komen Eten' te kijken. Echt fijne TV vond ik dat vroeger. Weer eens kijken welke 4 figuren ze bij elkaar gingen zetten en af en toe leerde ge nog wat bij op het vlak van koken. Nu met die BV's vind ik dat wel al een pak minder.

Nu goed, ik kijk gisteren en wie zit daar weer in? Ruben van Gucht.
:D
Al een kwartier aant kijken en nog geen gerecht gezien.. het gaat duidelijk om de bv's.

Kast van een huis heeft hij wel, de Ruben
Voor zover ik weet is dit een nieuwbouwke van beperkte oppervlakte, iets tussen halfopen/duplex/appa in aan de schelde-arm te bornem (binnendijkstraat). Valt al bij al wel mee qua $$$, zeker X jaar terug.

Vraag me wel af of die porsche of G-klasse van hem zijn?

Kast van een huis heeft hij wel, de Ruben
Ik heb ook eens gekeken en aan de indeling te zien is het een mooi appartement maar niet van 200 m².
De ligging aan het water is een pluspunt dat meerwaarde heeft (maar denk eigenlijk niet dat er daar een premium voor werd gevraagd).

Voor zover ik weet is dit een nieuwbouwke van beperkte oppervlakte, iets tussen halfopen/duplex/appa in aan de schelde-arm te bornem (binnendijkstraat). Valt al bij al wel mee qua $$$, zeker X jaar terug.

Vraag me wel af of die porsche of G-klasse van hem zijn?
Was ook een gedeelde tuin waarschijnlijk?

Ik ben niet de grootste Olga Leyers fan, maar haar gasten precies nog minder als ik die punten voor sfeer en gezelligheid zag... Dat was toch behoorlijk streng en ondiplomatisch, gewoon omdat ze geen onnozele special act had zoals de rest?

Zo'n tuin waar al mijn geburen kunnen meekijken heeft voor mij persoonlijk weinig meerwaarde. Het uitzicht daarentegen was wel fantastisch bij RVG. Uiteraard boeren die gasten goed, ik denk ook wel dat die makkelijk 60u per week werken inclusief weekend en avonduren. Dus ze mogen het zeker hebben. Ook die G-klasse.

Olga is een van de mooiste vrouwen van België, maar het blijft toch spijtig als ze terug kinderachtig aandacht zoekt :shutup: aangezien iedereen 10/10 gaf voor haar eten, zal ze wel kunnen koken !

Ik ben niet de grootste Olga Leyers fan, maar haar gasten precies nog minder als ik die punten voor sfeer en gezelligheid zag... Dat was toch behoorlijk streng en ondiplomatisch, gewoon omdat ze geen onnozele special act had zoals de rest?

Kvond dat toch ook overdreven, zeker daar de 'sfeer en gezelligheid' daar eigenlijk het beste van de hele week waren: eerlijke en gemoedelijke gesprekken, gelach en gezever, etc ... tenminste afgaande op de beelden.

Die Inge Onsea kan toch ook wel een jaar of 10 liegen over haar leeftijd, is blijkbaar al 56 😲 , goed geconserveerd wel ...

Terug
Bovenaan