Konvooi

Ik moet er toch geregeld goed mee lachen. En inderdaad, je krijgt wel sympathie voor de families.

Basically gewoon wachten op De Mol , dit is een tussendoortje
De Mol is na zoveel jaren toch stilaan ook maar weer diezelfde grijsgedraaide plaat? Een spelprogramma waar de kandidaten in theorie moeten proberen zoveel mogelijk geld te verdienen voor de groepspot terwijl De Mol probeert te saboteren... in praktijk zitten de kandidaten vaak harder te mollen dan de mol zelf of de de opdrachten zijn zodanig rigged dat het quasi onmogelijk is om veel te verdienen los van wat iemand doet. Op het einde van de rit blijft er van de "potentiële" ~€100k pot dan op magische wijze altijd ~€25k over, give or take €5k, en wint er vaak een try-hard waar je als kijker niet per se veel sympathie voor had.

Dan vind ik Konvooi om eerlijk te zijn veel leukere TV. Het is eigenlijk gewoon slow TV met wat intermezzo's maar het pretendeert ook niet van echt veel meer te zijn dan enkel maar dat. Het helpt wel dat ze een groot stuk door Oostenrijk gereden hebben dit jaar, geeft sowieso prachtige beelden.
Ik heb niet alle afleveringen gezien, ik kijk mee met mijn vrouw, maar wat ik wel gezien heb kijkt toch best vlot weg imo.

Terug
Bovenaan