Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het betere 'Reizen Waes' voor mijEerste aflevering was eerder een soort human interest programma dan een mma programma. Maar dat was wel te verwachten. Het zal wel sowieso niet gericht zijn op 'kenners'

Uiteraard, het publiek dat hier naar kijkt omdat het Pedro Elias is/een BV-reisprogramma is, zal sowieso vele malen groter zijn dan het nichepubliek dat echt zit te wachten op een MMA programma.Eerste aflevering was eerder een soort human interest programma dan een mma programma. Maar dat was wel te verwachten. Het zal wel sowieso niet gericht zijn op 'kenners'
Ik erger me aan de gigantische hoeveelheid aan BV-bleit-TV maar Boris vond ik ook een onwaarschijnlijk goede parel. Een mooie mengeling tussen oprechte tristesse en humor, human interest en een reisprogramma met drie komische BV's die goed op elkaar waren afgestemd.Uiteraard, het publiek dat hier naar kijkt omdat het Pedro Elias is/een BV-reisprogramma is, zal sowieso vele malen groter zijn dan het nichepubliek dat echt zit te wachten op een MMA programma.
Tis zoals Pedro in de teaser/trailer al zei: een reisprogramma met BV's werkt al-tijd.
Héél af en toe zitten er eens oprechte pareltjes tussen, zoals bv Boris een aantal jaar terug. Het grootste deel is bagger: je moet maar kijken wat er het afgelopen jaar allemaal gepasseerd is in het genre, en toch kijken mensen ernaar.
Waarschijnlijk met Oliveira dan volgende week in Brazilië. Vond dat verhaal van Pedro & Oliveira wel mafZe gaan ook nog op bezoek gaan in UFC trainingscentrum en gaan nog in gesprek met kampioenen etc. En leuk dat je Pedro ook effectief in shape zal zien geraken. Alle verrassingen die ze ervaren zijn echt trouwens. Niet overscripted.

Inderdaad, heel die aflevering straalde gewoon plezier en liefde uit.Zalige aflevering, zoals ik dacht met Do Bronx, wat ne schat van ne kerel toch

Echt hé, de mijne wordt 4 volgende maand, en ik ben al een jaar bezig om ze zachtjes richting Jiu Jitsu te sturenInderdaad, heel die aflevering straalde gewoon plezier en liefde uit.
En crap, sinds ik vader ben (5 jaar) komen zo'n fragmenten zoals met die Helena en haar vader zo hard binnen.![]()

Ik zou de keukentafel nog niet vervangen door een mat.Echt hé, de mijne wordt 4 volgende maand, en ik ben al een jaar bezig om ze zachtjes richting Jiu Jitsu te sturen![]()