Kooiboys

Eerste aflevering was eerder een soort human interest programma dan een mma programma. Maar dat was wel te verwachten. Het zal wel sowieso niet gericht zijn op 'kenners'

Zijn er veel kenners van Senegalees worstelen ? De BJJ episode zal wel iets technischer worden vermoed ik. Vond het wel goeie mix tussen het vechtsport thema en "zennekik ook maar ne gewone Vlaamse boer op een exotische locatie".

Laatst bewerkt:
Eerste aflevering was eerder een soort human interest programma dan een mma programma. Maar dat was wel te verwachten. Het zal wel sowieso niet gericht zijn op 'kenners'
Uiteraard, het publiek dat hier naar kijkt omdat het Pedro Elias is/een BV-reisprogramma is, zal sowieso vele malen groter zijn dan het nichepubliek dat echt zit te wachten op een MMA programma.

Tis zoals Pedro in de teaser/trailer al zei: een reisprogramma met BV's werkt al-tijd.
Héél af en toe zitten er eens oprechte pareltjes tussen, zoals bv Boris een aantal jaar terug. Het grootste deel is bagger: je moet maar kijken wat er het afgelopen jaar allemaal gepasseerd is in het genre, en toch kijken mensen ernaar.

Uiteraard, het publiek dat hier naar kijkt omdat het Pedro Elias is/een BV-reisprogramma is, zal sowieso vele malen groter zijn dan het nichepubliek dat echt zit te wachten op een MMA programma.

Tis zoals Pedro in de teaser/trailer al zei: een reisprogramma met BV's werkt al-tijd.
Héél af en toe zitten er eens oprechte pareltjes tussen, zoals bv Boris een aantal jaar terug. Het grootste deel is bagger: je moet maar kijken wat er het afgelopen jaar allemaal gepasseerd is in het genre, en toch kijken mensen ernaar.
Ik erger me aan de gigantische hoeveelheid aan BV-bleit-TV maar Boris vond ik ook een onwaarschijnlijk goede parel. Een mooie mengeling tussen oprechte tristesse en humor, human interest en een reisprogramma met drie komische BV's die goed op elkaar waren afgestemd.

Ik vond de eerste aflevering goed; eigenlijk beter dan Reizen Waes.
Het aantal kijkers viel wel heeeel erg tegen: 45.000
Vele mensen zullen denken dat het puur over vechten gaat, terwijl het eerder een reis/cultureel-programma is met vechtsport als rode draad.
En ik ben niet overtuigd van Play hun nieuw uitzendschema; De Tafel loopt telkens uit, waardoor dit pas rond 22u30 begon (en gisteren de nieuwe reeks van Topdokters ook zoiets).

Vond het wel boeiend. Doet mij nog het meeste denken aan Jeroen Meus zijn Goed Volk waar hij via de keuken kennismaakte met allerlei nicheculturen (nonnen, cowboys, vreemdelingenlegioen, Jodenwijk in Antwerpen) maar dan met vechtsport. De sport wordt mooi in zijn maatschappelijke context geplaatst en blijft tegelijk centraal staan. Als iemand die zelf 13 jaar karate gedaan heeft is het ook wel leuk om eens naar ander sporten te kijken.

Ze gaan ook nog op bezoek gaan in UFC trainingscentrum en gaan nog in gesprek met kampioenen etc. En leuk dat je Pedro ook effectief in shape zal zien geraken. Alle verrassingen die ze ervaren zijn echt trouwens. Niet overscripted.

Ze gaan ook nog op bezoek gaan in UFC trainingscentrum en gaan nog in gesprek met kampioenen etc. En leuk dat je Pedro ook effectief in shape zal zien geraken. Alle verrassingen die ze ervaren zijn echt trouwens. Niet overscripted.
Waarschijnlijk met Oliveira dan volgende week in Brazilië. Vond dat verhaal van Pedro & Oliveira wel maf

Ik vind Robin Pront verschrikkelijk om naar te kijken wel. In voorgande passages was het nog wel cva, rustige kerel die af en toe een mopje tapt. Maar wat kan die zagen, miljaar. Precies op wandeling van 18km in de Ardennen met ne nukkige kleuter.

Robin Pront zal helaas 0 meerwaarde geven, ondanks dat ik hem een oprecht leuke gozer vind. Pedro is de showman, met humor, die daar met alleman bevriend zal worden.

Leuke beelden, wij zijn al in Senegal geweest en zoals je kan zien zie je daar amper blanke toeristen. Buiten die 2 zie ik daar geen enkele blanke rondlopen. Je ziet ook geen enkele vrouw tijdens al die gevechten.

Vis vangen duurt daar 1 tot 2u, zelf mogen meemaken. Die gasten willen gewoon topsporter worden om uit die armoede te komen en hun gezin / wijk te onderhouden. Fantastisch programma 👌

Robin Pront ga je denk ik wel zien openbloeien. Zal daar volledig in zijn element geraken. Komt sowieso altijd onwennig en dom over maar is dat zeker niet en is best nederig zelfs.

Zalige aflevering, zoals ik dacht met Do Bronx, wat ne schat van ne kerel toch
Inderdaad, heel die aflevering straalde gewoon plezier en liefde uit.

En crap, sinds ik vader ben (5 jaar) komen zo'n fragmenten zoals met die Helena en haar vader zo hard binnen. :cool:

Inderdaad, heel die aflevering straalde gewoon plezier en liefde uit.

En crap, sinds ik vader ben (5 jaar) komen zo'n fragmenten zoals met die Helena en haar vader zo hard binnen. :cool:
Echt hé, de mijne wordt 4 volgende maand, en ik ben al een jaar bezig om ze zachtjes richting Jiu Jitsu te sturen 😅

Terug
Bovenaan